בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

תוספת חדר בנייה קלה – כל הפרטים

כאשר בונים במסגרת בניה קלה תוספת חדר, בדרך כלל סוגרים מרפסת והופכים אותה לחלל שניתן לגור בו. הדבר נעשה בכמה שלבים שיובאו בפניכם במאמר זה. בתחילה, חשוב לציין כי אם מדובר בדירת מרפסת בבית משותף, תצטרכו להחתים את הדיירים ולהביא הסכמות של 75% מהם. אם מישהו אחר ביצע בנייה קלה מתחת לקומה שלכם ואתם בונים מעליו, נהוג בנדלן הישראלי שמגיעים עמו להסדר שיכסה את הוצאות הבנייה שלו. במידה ומדובר בבית צמוד קרקע, ניתן לסגור את המרפסת בהליך רגיל של קבלת היתר מהמועצה.

השלב הראשון – בניית היסודות של הקירות החדשים

בשלב זה נחפור את היסודות עליהם יוטמעו חומרי הבנייה. בפינת המרפסת יתבצעו חפירות קלות על מנת שניתן יהיה להגביה את הקירות שלה וליצוק גג מעליה. בכך, נביא את פרויקט תוספת חדר בנייה קלה להיות תקני מבחינת גובה התקרה המבוקש על מנת שניתן יהיה להשתמש בו כחדר למגורים.

השלב השני, בנייה על גבי היסודות שנחפרו והשלמתם בבטון

בשלב זה ייעשו השלמות של היסודות שנחפרו בצדי המרפסת על מנת ליצור שכבה שתהיה גבוהה מהקירות שלה. לצדה, ניתן יהיה להשלים את הגבהת כל הקירות באותה מרפסת על מנת שניתן יהיה לשים גג מעליה. הגג ייבנה לאחר שכל הקירות של המרפסת הוגבהו באמצעות הגבהת היסודות מהצד.

השלב השלישי, יציקת גג המרפסת

גג המרפסת ניתן ליציקה רגילה או שניתן פשוט להטמיע פרגולה מעל הקירות. במידה ובחרתם ביציקה רגילה, זה צריך לעבור את כל שלבי הבנייה המוכרים, בניית בטון והתזתו ממערבל על השכבה העליונה ביותר ולאחר מכן נעילה עם יריעה ביטומנית. במידה ובחרתם בפרגולה, ניתן להטמיע גג עץ או מתכת המתאים למרחב החדש. בדרך כלל פתרון זה נדרש רק אם משאירים את המרפסת כמו שהיא ולא סוגרים אותה. סגירת מרפסת בדרך כלל תוביל לכך שהגג שייבנה יהיה גג בטון.

גמרים והכנת החדר למגורים

בניית התאמות שמאפיינות את הבניין, חיפויים שעל בסיסם הבניין נבנה כדי לשמור על חזותו, חריטת חלונות על גבי הקירות החדשים והתקנת הזגוגיות ועוד. בכך, אתם משלימים את פרויקט תוספת בניה קלה חדר ויש לכם אמצעי מגורים נוסף בתוך ביתכם.

רוצים לקבל מידע לגבי בנייה קלה מחיר, התהליך וההתאמה עבורכם להוספת חדר? פנו אלינו כבר עכשיו!

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021