בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

מה זה בנייה קלה? הדרך שלכם להוסיף חדר בבית או להסדיר פתרון מגורים יביל

אם החלטתם להרחיב את הבית, ניתן להסדיר זאת מבלי לפנות לבניית טיח. יש לבקש אישור מהמועצה כמו בכל סוג אחר של בנייה. במידה ואתם גרים בבית משותף, יש לבקש את אישורם של לפחות 75% מהדיירים המתגוררים עמכם בו, לא כולל שוכרי דירות. במאמר זה נספק מידע גם על סוג נוסף של בנייה קלה, רכישת מבנה יביל שניתן להתנייד עמו בין מגרשי חנייה ייעודיים.

בנייה קלה לצרכי הרחבה

בנייה זו ניתנת למימוש ב- 4 דרכים. לכן, לכל מי ששאל מה זה בנייה קלה, התשובה מורכבת הרבה יותר מהסבר קצר וממצא.

פאנלים מבודדים – נחשבים לפופולאריים ביותר ליישום הבנייה. הפאנל הכי בסיסי הוא פח במילוי קלקר, והכי מורכב הוא פח מלילוי צמר סלעים. ביניהם ניתן או למלא אלומיניום בקלקר (נחשב איכותי יותר מאשר פח עם קלקר בין השאר בשל כושר שרידות גבוה יותר נגד אש ורמת איטום יותר טובה). ניתן למלא פח או אלומיניום בפוליאוריתן שנחשב גרסה יותר מתקדמת של הקלקר וגולת הכותרת היא למלא בצמר סלעים, שנחשב לחומר הכי אקוסטי והכי מוגן אש. 90 דקות הוא מחזיק מבלי לעור ברגע שהיא אחזה בו.

פלדה – ניתן לבסס מבנה פלדה על כל אחד מסוגי המילוי שלעיל, או על שילוב פלדה ועץ בתוליים. הפלדה נחשבת לחומר חזק, לא בוער ובטיחותי מבחינה חיצונית. ניתן לשלב את ההתקן עם קירות גבס פנימיים.

איטונגטק – בלוקים של איטונג. נחשבים ידידותיים לסביבה. נחשבים לאמצעים הנפוצים ביותר עבור בנייה קלה בתוך הבית.

עץ – נחשב לחומר בנייה חיצוני אשר יש לו לא מעט סגולות: עמיד בצבע ולא סופח אותו, אקוסטי ובולם רעשים. שיטת בנייה קלה למגורים זו נחשבת יקרה מעט אך מאד איכותית.

מבנה יביל – קווים לדמותו

מבנה יביל מבוסס על לוחות מתכת קשיחים מבחוץ ועל קירות מגובסים מבפנים. באמצעותו, ניתן להתנייד ממקום למקום. בחירתו היא בדיוק כמו שלב בית: עצל פי מספר החדרים ובהתאם לתפאורה ולסוג חומרי הייצור הנדרשים. חשוב להכיר מגרשי חנייה של כלי זה כדי לגור בו תוך כדי תנועה ושתמיד יהיה לכם איפה להחנות.

 

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021