בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

מחיר בנייה קלה – במה הוא כרוך? מדוע הכי כדאי להסדיר אצלנו?

על מנת להכיר מקרוב את אופן התמחור של הבנייה הקלה יש להכיר את עלויות חומרי הבסיס בתוספת עבודה. היות ולנו סגנון העבודה ייחודי ותלוי בפרויקט שתזמינו מאתנו, לא ניתן להרחיב על כך במאמר זה. כן נספק מידע על חומרי הייצור ועלותם המשוערת כאשר הם נדרשים לבנייה קלה.

פאנלים מבודדים

חומרי הבסיס ליישום בנייה קלה. החומר הבסיסי ביותר הוא פח ממולא בקלקר. הוא לא חסין אש וחובה לערוך לו שינויים בהרכב המילוי כדי להפוך אותו לכזה או להוסיף חומרים אחרים בקרבתו. אפשרות אחרת היא להחליף את הפח באלומיניום ולתוכו להכניס קלקר. אפשרות אחרת היא להטמיע בין זוג לוחות אלומיניום או פח פוליאוריתן, שנחשב למילוי בסגנון של הקלקר אבל הרבה יותר עמיד ממנו. השוני המהותי קורה כאשר מחליטים למלא צמר סלעים, שנחשב לחומר הכי עמיד נגד אש ומחזיק 90 דקות עד לבעירה מאז שהאש אוחזת בו. זוהי קומבינציית המילוי היקרה מכולן והיא משמשת יותר מכל לבניית כיתות לימוד בבנייה קלה בשל כך.

איטונג בבנייה הקלה

בלוקי האיטונג של הבנייה הקלה נקראים איטונגטק והם משמשים בעיקר לסגירת מרפסות של בית על מנת שתוכלו לחוש בהמשך הבנייה המבוטנת למרות שהחומר עצמו אינו בטון אלא ידידותי בהרבה ממנו לסביבה הקרובה. סגירת מרפסות עם איטונג יכולה להשתלב בהטמעת גבס בקירות הפנימיים כאמצעי קירוי פנימי.

עץ חיצוני בבנייה הקלה

העץ נחשב לחומר יקר משתי סיבות: הוא קל מאד לצביעה מבלי שהצבע ייספח והוא מאד אקוסטי ויכול לבלום רעשים מבלי שיהיה על גבו מילוי, בשונה מהפאנלים המבודדים. עץ חיצוני ניתן לבנות על גבי בטון בקומת הגג או כמבנה נפרד. מחיר בניה קלה במקרה כזה נגזר מחומר העץ, מהלבידים שלצידו ומהגבס, שמשמש בדרך כלל כחומר קירוי פנימי בשיטת בנייה זו.

קבלת הצעת מחיר בנייה קלה

בנייה קלה מחיר מוענק על ידנו בכל רמות הבנייה, החל מהשלמות ועד סגירות מרפסות פתוחות. הצעת המחיר שלנו ביחס לשוק נחשבת הוגנת ולעתים אף נמוכה ממנו, והתמורה חסרת פשרות. אנו חברה קבלנית המתמחה בבנייה קלה אשר ישמה את הפרויקטים שלה בבתי אב ובקרב לקוחות מוסדיים כאחד.

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021