בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

מה זה בנייה קלה? בואו להכיר יישום בנייה מהיר ויעיל

בנייה קלה היא למעשה פתרון הבינוי שיחסוך לכם לא מעט זמן ויאפשר לכם להגיע לאן שאתם צריכים בבינוי שלכם באופן יחסית לא יקר. בנוסף, זה יחסוך לא מעט נזק סביבתי ופליטת גזי חממה המאפיינת בינוי בטון. מה בונים במסגרת בנייה קלה? להלן דוגמאות נבחרות עבור פרויקטים יישומיים שונים שאנו מיישמים עבור לקוחותינו.

השלמת בנייה מעל גג

בפרויקט זה ניתן לקחת גג של בניין ולבנות לו קומת פנטהאוז או מבנה סגור הרמטית, כשהגג משמש כרצפה. בדרך זו ניתן לאכלס בבניין או בבית צמוד קרקע גורמים נוספים או לבנות יחידת אחסון עליונה. השלמת בנייה מסוג זה נחשבת חסכונית במיוחד משום שהיא מבוססת על פנלים מבודדים במקום על בטון יצוק, מה שמאפשר בנייה מוזלת יותר וידידותית לסביבה באופן משמעותי.

השלמת בנייה על מרפסת

התהליך דומה להתהוות בנייה על הגג, אלא שכאן רוב הקירות כבר קיימים ונותר רק להגביה ולסגור אותם. הדבר מתבצע על ידי חומרי בנייה קלה אשא יביאו לכדי סגירת המבנה. אם שאלתם את עצמכם מה זה בנייה קלה, זוהי בדיוק התכלית שלה: לחסוך איפה שאפשר על מנת להגיע לתוצאות בינוי משמעותיות, למשל סגירת מרפסת והפיכתה לחדר או לבית חדש.

בניית מבנה חדש מפנלים מבודדים

מה זה בנייה קלה למגורים? זו למעשה טכניקת בינוי מחומרים מבודדים ידידותיים לסביבה. ניתן לבנות מהם בית שלם ללא יסודות בטון. רצוי לממש פרויקט זה בסמוך למקלט או למרחב מוגן, או להסדיר יחידת ממד בעצמכם בסמוך למבנה המבוססת על חומרי הבנייה התקניים על פי הנחיות פיקוד העורף.

הסדרת מבנה יביל

מבנה יביל הוא קרוואן נהוג על 4 גלגלים שניתן ליהנות ממנו כמו מבית. זהו פתרון מגורים למי שהחליט לפסוח על המשכנתא ולהביא לכדי מימוש את פרויקט המגורים שלו במחיר מופחת. את המבנה היביל ניתן לבחור אצלנו, ואנו נסייע לכם להגיע למה שהכי מתאים לתנאי המגורים שלכם. בדרך זו אתם נהנים מכל מה שאתם צריכים כדי להסדיר מגורים לא יקרים ומאד איכותיים. מומלץ להסתמך על רכב כשאתם מתנהלים בשגרה כזו על מנת שתוכלו להיות ניידים בקלות בתוך הערים.

 

 

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021