בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

בנייה קלה למגורים מחיר ופרוצדורה נדרשת

בנייה קלה הנה שיטת הסדרה ירוקה של תוספת למבנה קיים. ניתן להשתמש בה גם על מנת לרכוש מבנה חדש שעשוי כולו על טהרת החומרים הירוקים, מבנה יביל שניתן לנהוג בו ממקום למקום. במאמר זה נציג את 2 דרכי יצירת המגורים, כולל מחיר ופרוצדורה נדרשת בכל אחד מהם.

תוספת חדר מגורים לבית קיים

המחיר נגזר מכמות לוחות האיטום הידידותיים לסביבה, היסודות שלהם, שכבת היישום החיצונית שתידרש, ושטח יריעת האיטום מלמעלה. כמו כן, ישנה עלות עבודה על כל אחד מהנדבכים השונים. בנוסף לידיעה עבור בנייה קלה מחיר, יש להבין מהי הפרוצדורה. במקרה שלכם, אם הבית צמוד קרקע ללא שכנים לא נדרש דבר, מלבד הודעה במועצה לה אתם כפופים שבכוונתכם לבנות ושאתם זקוקים לאישור. אם הבית הוא חלק מבניין משותף או אפילו חלק מקוטג' שאתם חולקים עם עוד משפחה, אתם תצטרכו לשאול ולהחתים את הדיירים על הסכמתם שתבנו. בקוטג', הדייר השני צריך להסכים. בבית משותף נדרשת הסכמה של 75% ממצבת בעלי הדירות. שוכרים אינם נחשבים אצבע בהסכמה ואם בבניין פועלים משקיעים משכירים יש לפנות ישירות אליהם ולא לדבר עם השוכרים.

רכישת מבנה יביל

המחיר נגזר מדגם המבנה היביל. מבנה של 4 חדרים יעלה יותר ממבנה של 3 חדרים, למשל, בדיוק כפי שמתומחר בית רגיל, רק שכאן לא תצטרכו משכנתא אלא כמה עשרות אלפי שקלים בלבד. ניתן לקחת אותם בהלוואת בלון בנקאית או בהלוואה לכל מטרה. על מנת להבין לעומק בתחום בנייה קלה למגורים מחיר של מבנה יביל, יש להתעמק גם באיכות חומרי הייצור של המבנה. חומרים חיצוניים בעלי כושר איטום יותר טוב יהוו, מטבע הדברים, השקעה יותר יקרה. מלבד תשלום, הפרוצדורה הנדרשת היא למצוא חניון בו תוכלו להחנות או לנדוד בין חניונים מורשים בהינתן שהם מוגבלים בזמן.

אצלנו תקבלו את כל המידע ואת השירות הטוב ביותר

אנו חברת בנייה קלה שתספק עבורכם את כל מה שתצטרכו: אינפורמציה מעמיקה על מבנים יבילים, סגירת מרפסת, בניית חדר נוסף וכל פרויקט אחר שעניינו הוא בנייה קלה. בואו לחוות את השירות מאיתנו על הצד הטוב ביותר ולזכות בפתרונות מגורים חדשים ומענגים במיוחד!

 

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021