בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

מבנים ניידים למכירה

עם חברת הבונים בע"מ, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות בנייה קלה כמו למשל מבנים ניידים למכירה, בניית בית, קומה נוספת או חדר נוספת בבנייה קלה, בניה של מבנים מסחריים, משרדים, מפעלים, מבנים ציבוריים, מבנים של מוסדות חינוך ועוד. לחברה מגוון יתרונות גדולים וחשובים ההופכים אותה למובילה בתחומה בישראל: היא מספקת שירותיה בפריסה ארצית רחבה, פועלת בצורה שקופה מול לקוחותיה, עובדיה בעלי ניסיון רב שנים בתחום ומבצעים את העבודה באומנות של ממש וכמובן שיש גורם מפקח על כל פרויקט מתחילתו עד סופו. לפרטים נוספים והזמנת מבנה נייד או שירות בניה קלה אחר צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

 

מבנה נייד למכירה 

 היכולת לנוע עם הבית ממקום למקום

 

כיום אנשים רבים רק חושבים על הצורך להשיג מיליון שקל או יותר בשביל לקנות דירה וכבר מתייאשים ומתעייפים. קשה מאוד לזוג צעיר או אפילו למשפחה עם הורים לא צעירים להגיע לסכום הנדרש כדי לקנות דירה, מה שגורם לכך שאנשים משכירים דירה למשך כל חייהם או לוקחים משכנתא ומחזיר כפול מהסכום שלקחו לאורך השנים כדי שיתאפשר להם לקנות דירה. 

מבנה יביל הוא מבנה בבניה קלה, על גלגלים, המאפשר לכם לנסוע ולהתנייד ממקום למקום עם הבית שלכם. נשמע מוזר? זהו הבית של אלפי אנשים בישראל הרוצים לחסוך בעלויות הרבות של קניית בית במיליוני שקל ויכולים לאפשר לעצמם במחיר זול יותר ליהנות מבית לכל דבר, רק קטן יותר וכזה שיכול להתנייד ממקום למקום. יש למבנה היביל כמה יתרונות משמעותיים כמו למשל העלויות של הבית, עלויות התחזוקה, חיסכון במיסים ועוד.

 

מבנים ניידים למכירה יד 2

יש גם חסרונות:

 כדי להיות אתכם שקופים לגמרי, נציג שיש כמובן גם כמה חסרונות ברכישת מבנים ניידים יד 2 כמו למשל הצורך ברישיון נהיגה ברכב כבד, כמו העובדה שצריך להתנייד ממקום למקום ואין הרבה חניונים בארץ המאפשרים אירוח באופן קבוע. המבנה לא אקוסטי באופן מלא ובאופן כללי מדובר בבית קטן יותר מן הסתם מבית רגיל. 

למרות זאת למבנים יבילים יש את היתרונות שלהם ועבור רבים שלא מחפשים לטבוע בתשלומי המשכנתא ולא יכולים לממן בית רגיל זו יכולה להיות אופציה נהדרת. לייעוץ עבור המבנה הטוב עבורכם, פנו אל חברת הבונים בע"מ.

עוד בנושא מבנים ניידים

בעזרת בניה קלה, ניתן להימנע משימוש בבלוקים וטיח, וכך להוזיל את עלות הבניה כולה, לזרז אותה, וליהנות גם מאספקט של ניידות כאשר מדובר על מבנים ניידים למגורים. הבונים בע״מ מתמחה בבנייה מהסוג הזה ובביצוע של מגוון רחב למדי של עבודות. אם זה מעניין אתכם, תוכלו ליצור קשר עם החברה. יש מגוון רחב של סוגי פרויקטים שאפשר להוציא לדרך בשיטה הזו.

מבנה נייד למגורים

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מצדכם עושים את כל מה שצריך בצורה מקצועית, זה יהיה נכון לתת לחברה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום הזה לעזור לכם עם כל תהליך הבניה, כמו הבונים בע״מ, אשר ידאגו להציע לכם את המענה המקצועי הטוב ביותר.

מבנה בית נייד למגורים 

למה מבנים ניידים למגורים נחשבים לאטרקטיביים?

  • עלויות בניה נמוכות יותר.
  • אין צורך לעשות שימוש בטיח ובלוקים.
  • זמן בניה מהיר במיוחד.
  • ניתן לנייד את המבנה לפי הצורך.
  • אפשר לעשות התאמה מלאה של הפרויקט לפי הצורך.

במידה ואתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הללו של מבנים ניידים למגורים, אז אתם רק צריכים לבחור במקצוענים שיוכלו לעזור לכם להוציא את הפרויקט לדרך כבר בזמן הקרוב. פשוט פנו אל הבונים בע״מ, והחברה תדאג לעשות כל מה שנדרש על מנת לבצע את הפרויקט על הצד הטוב ביותר על מנת שתוכלו להיות מרוצים לחלוטין מבחינתכם.

מבנים ניידים למגורים במרכז

תתכננו את הפרויקט שלכם בקפידה

כמובן שאם אתם רוצים לצאת לדרך עם פרויקט של מבנה נייד למגורים, יהיה עליכם להתייעץ עם אנשי המקצוע ולשמוע מהם בדיוק מהם כל הדברים שאתם יכולים לעשות, כך תוכלו לפעול בצורה חכמה ולדעת ללא כל ספק שאתם מצדכם עושים כל מה שרק צריך מהצד שלכם.

תוכלו להתייעץ עם הצוות של הבונים בע״מ, אשר ישמח ללוות אתכם ולסייע לכם לאורך כל הדרך עם הוצאה לפועל של הפרויקט. הם כבר ישמחו לעזור לכם ולהקל עליכם בכל הנוגע לדרך שבה תחליטו לעשות כל דבר, כך שהמבנה יוכל להתאים לצרכים שלכם באופן מוחלט ותוכלו להיות מרוצים לחלוטין עם הדרך שבה אתם מחליטים להשקיע את הכסף שלכם בבנייה של מבנה מהסוג הזה.

העלות של מבנים ניידים מחיר, יכולה להשתנות בהתאם למפרט הטכני והחומרים שעושים בהם שימוש. אם אתם רוצים לקבל הערכה, יש לכם שתי אפשרויות – להכיר את העלות של החומרים השונים ולבצע הערכה בעצמכם, או לבקש הצעת מחיר באופן ישיר מחברת בונים בע״מ, וכך להבין בדיוק כמה זה צפוי לעלות לכם.

מבנים ניידים מחירים

  • היתר לבניה קלה – 15-40 אלף ש״ח
  • פנל מבודד – 50-80 ש״ח למטר רץ
  • חדר פנימי – 30-40 אלף ש״ח
  • שלד – 1,000-2,000 ש״ח
  • בית קומפלט – עד 300 אלף ש״ח למבנה נייד של עד 100 מטר רבוע

המחיר שתצטרכו לשלם על מבנים ניידים מחיר יכול להשתנות במידה רבה בהתאם לצרכים שלכם וסוג המבנה שתחליטו לבנות. כדי שתוכלו להוציא לדרך את הבניה בדיוק לפי הצרכים שלכם ובעזרתה של חברת בונים בע״מ, עליכם לפנות אליה לקבל הצעת מחיר מדויקת. כך יהיה לכם ברור לחלוטין כמה אתם צפויים לשלם וזה יוכל לעזור לכם להחליט על איזו אפשרות ללכת בסופו של דבר.

קחו את הזמן שלכם על מנת לוודא שאתם בונים את המבנה שלכם בצורה מקצועית ועושים כל מה שצריך על מנת שהכול יוכל לצאת לדרך בצורה מוצלחת. מבנים ניידים מחיר יכול להשתנות באופן משמעותי כפי שהזכרנו, ועל כן אתם צריכים לבחון היטב את כל מה שאתם יכולים לעשות מהצד שלכם.

מבנים יבילים למגורים

בניית מבנה נייד בהתאמה אישית

היתרון שבפניה אל חברת בונים בע״מ הוא, שאתם יכולים לצאת לדרך עם בניה של מבנה בהתאמה אישית ולפי הצרכים האישיים שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מתעכבים על זוטות ועושים מה שצריך על מנת לעזור לפרויקט שלכם להצליח בכל המישורים.

אפשר לומר שלאחר שתתייעצו עם הצוות המנוסה של בונים בע״מ, יהיה לכם הרבה יותר קל להחליט ולהבין בצורה מדויקת מהם הדברים שאתם יכולים לעשות על מנת לעזור לפרויקט שלכם להצליח. זה בוודאי יהיה חיוני ויהיה כדאי לכם לחשוב על כך ברצינות על מנת שתוכלו להוציא לדרך את הבנייה של המבנה הנייד על הצד הטוב ביותר ומבלי שתצטרכו לדחות את הדברים.

כאשר מנסים לבדוק מבנים ניידים למגורים מחירים, מגלים כי העלות נמוכה משמעותית ביחס לבניה עם טיח ובלוקים. כך למשל, בניה של מבנה נייד קומפלט בגודל של עד 100 מטר רבוע, תעלה עד 300 אלף ש״ח. מדובר בסכום נמוך משמעותית ביחס לאלטרנטיבות והוא ללא ספק נחשב לאטרקטיבי במיוחד.

במידה ואתם רוצים לבנות מבנה מהסוג הזה בשל היתרונות שלו, אז אתם רק צריכים לבחור במקצוענים של בונים בע״מ, אשר נחשבים לטובים בארץ בפרויקט של בניה קלה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם על מי לסמוך כאשר הם עומדים לשירותכם במקרה הזה.

מבנים ניידים מוכנים מחיר

  • עלות הבניה נמוכה משמעותית ביחס לאלטרנטיבות.
  • ניתן לבצע התאמה אישית של הבניה לפי הצורך.
  • זמן בניה מהיר במיוחד.
  • תוכלו לנייד את המבנה לפי הצורך לכל המקום.

חושבים ברצינות על מבנים ניידים למגורים מחירים נמוכים, כי אינכם רוצים להוציא סכומי כסף גבוהים יתר על המידה בעבור בניה בשיטה המסורתית? אתם רק צריכים לבחור בצוות המקצועי של בונים בע״מ, אשר ישמח לעמוד לשירותכם ולעשות כל מה שצריך על מנת שהכול יוכל להתבצע על הצד הטוב ביותר.

נסו לתכנן בקפידה את הצעדים שלכם ולעשות כל מה שרק צריך על מנת שתוכלו להצליח עם בניית הפרויקט. זה בוודאי משהו שאתם יכולים לעשות בקלות אם רק תפעלו בצורה חכמה עם הדרך שבה אתם מתכננים כל פרט.

מבנים ניידים למגורים בדרום מחיר

תנו למקצוענים לעזור לכם עם הפרויקט

אתם יכולים פשוט ליצור קשר עם צוות החברה של בונים בע״מ, והוא ישמח לעמוד לשירותכם ולעשות כל מה שרק צריך על מנת לצאת לדרך עם תכנון של מבנה נייד שיוכל לענות על כל הציפיות שלכם ולאפשר לכם להיות מרוצים לחלוטין.

נסו לתכנן היטב את הפרויקט עם הצוות המקצועי של בונים בע״מ, וכך תוכלו לדעת שהכול מתבצע בדיוק כפי שאתם רוצים. זה יהיה חשוב במיוחד במידה ואתם רוצים להיות שבעי רצון עם הדרך שבה תיקחו את הזמן שלכם. זה פשוט יהיה חשוב שתפעלו בצורה חכמה במישור הזה ותתנו למקצוענים לעזור לכם.

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 054-8025184

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021