בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

כמה עולה בנייה קלה לשיפוץ דירה?

השאלה המרכזית איתה מתחיל כל מי שרוצה לשפץ את הדירה שלו, ולא משנה באיזה היקף של שיפוץ מדובר, הינה שאלת התקציב.

רבים תוהים כמה עולה לשפץ דירה באמת? האם יש להם יכולת כלכלית לעמוד בעלויות השיפוץ שהם שואפים לבצע? והתשובה לשאלה הזו היא מורכבת וחשוב לדעת את כל הפרטים בכדי לענות עליה נכון.

 

להתאים את השיפוץ לתקציב, ולא ההפך

רבים עושים את הטעות הגדולה ביותר שזה קודם כל להחליט איזה שיפוץ הם רוצים לבצע, ורק אחר כך לנסות להשיג את התקציב והכספים המתאימים על מנת שיוכלו לעמוד בעלויות של השיפוץ הזה. רבים מהם מגיעים בסופו של דבר למצב בו לאחר ההשלמה של השיפוץ הם נותרים עם חובות או הלוואות לפרעון, או מגיעים למצב בו הם לא יכולים להשלים את השיפוץ בשל בעיות כספיות.

לכן, אם אתם רוצים לבצע שיפוץ בבית שלכם, עליכם קודם כל להגדיר מהו סוג השיפוץ שאתם רוצים לבצע ומה יכלל בו ומה התקציב שלכם לכל הפרויקט, לקבל הצעות מחיר ואז להחליט האם תוכלו לעמוד בזה.

כאשר אתם מבקשים הצעות מחיר פרקו את הפרויקט לתתי – פרויקטים קטנים. לדוגמא, אם אתם רוצים לשפץ את כל המטבח כולל שבירה או הוספה של קירות, חלקו זאת לחלק של שיפוץ או החלפת הצנרת, החלפת קרמיקה, ארונות מטבח, שיש, הקירות או תוספות מבניה קלה וכו'. בצורה הזו אם התקציב שלכם לא יספיק לכל הפרויקט כולו, יהיה לכם קל יותר להחליט על מה לוותר בשלב הזה ולדחות לשלב מאוחר יותר על מנת שעדיין תוכלו לעמוד בדרישות התקציב שלכם.

 

מי מבצע את השיפוץ?

לצערנו תחום השיפוצים הוא תחום בו מסתובבים גם שרלטנים רבים, ולכן חשוב לבדוק היטב את צוות השיפוצים לפני שאתם בוחרים בצוות כזה או אחר. רבים אשר עברו תהליך של עבודות שיפוצים ותשאלו אותם את השאלה " כמה עולה בנייה קלה?" יענו לכם בתשובה כמו "אף פעם אי אפשר לדעת". אך למעשה, אם אתם עובדים עם אנשי מקצוע מומחים ואמינים, אתם בהחלט יכולים לדעת זאת מראש ולא להיות מופתעים עם עלויות לא צפויות ופתאומיות וחריגה מהתקציב שלכם ולקבל עבור בניה קלה מחיר משוער שיסייע לכם בתכנון.

לכן, אם אתם רוצים לדעת בדיוק כמה עולה בנייה קלה עבור הפרויקט שלכם, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם!

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021