בנייה קלה מחיר למ"ר
יתרונות וחסרונות

בנייה קלה מחיר למ"ר
יתרונות וחסרונות

מהי בנייה קלה ומדוע הכי כדאי להשתמש בה במקרים לא מעטים? בנייה קלה היא השלמת בנייה או הקצאת מבנה יביל המשמש כמגורים במקום בית בישראל. השלמת בנייה היא למשל סגירת מרפסת והפיכתה לחלל סגור, בניית פרגולה בגינה או במרפסת, ועוד. מבנה יביל או קרוואן ממונע המאפשר לכם לגור בו ולהחליף קרקעות בהתאם להסדרי קרקעות לקרוואנים בישראל.

כמה זה עולה?

כאשר מיישמים בנייה קלה מחיר למ"ר נקבע על פי סוג חומרי הייצור. ניתן להשתמש בכלי בנייה לסגירת מרפסות עם זכוכיות ברמה גבוהה וניתן להשתמש בלוחות בנייה לפרגולה פשוטה. הראשונים יהיו בדרך כלל יקרים מהאחרונים. גם בתחום המבנים היבילים ישנו פער מחירים, משום שמבנה יביל שהתנאים הפנימיים בו יחסית אקוסטיים ועם בידוד טרמי נדרש יעלה יותר מאשר מבנה יביל עם בידוד טרמי פחות טוב ועם אקוסטיקה ירודה. לכן, כאשר מבררים עבור בנייה קלה מחיר למ"ר יש לוודא שאתם מודעים לסוגי חומרי הבנייה המבוקשים. במסתכם, עבור בנייה קלה מחיר למ"ר נחשב יקר פחות מאשר מחיר למ"ר בטון או גבס.

מהם היתרונות של הבנייה הקלה?

מדלגים על משכנתא, כי מבנה יביל לא עולה מיליונים או מאות אלפי שקלים או כמה עשרות אלפים בלבד. בנוסף, ניתן לקצר תהליכים ובמקום לבנות קיר כשסוגרים מרפסת, להסדיר סגירת מרפסות מזכוכית. בנייה קלה, בגדול, היא משהו נגיש, קל ופשוט מאד ליישום. הוא מהיר ומביא כל צרכן לנקודה בה המבנה קיים וסגור, בשונה מבנייה רגילה שהיא תהליכית ואורכת זמן.

מהם חסרונות הבנייה הקלה?

זו לא בנייה אקוסטית. בבית סוגרים את המרפסות לשם הסגירה בלבד. זה לא חדר. לרוב, ניתן לבנות באמצעותה מבנים קטנים בלבד. חסרונות אלו עלולים כמובן לא להיות מגרעות בכלל עבור מי שאלו הם הצרכים שלו. בנייה קלה היא בנייה ירוקה שחוסכת לא מעט פגיעה בטבע ומיטיבה מאד עם עיצובם של מבנים קיימים במקרים רבים.

שירותים חיצוניים

לעיתים ישנן חברות אשר לא מבצעות את כל העבודות בעצמן, ועליכם להזמין בעלי מקצוע חיצוניים להשלמת העבודה. בין אם דרך חברת הבניה הקלה ובין אם באופן עצמי. כאשר אתם בוחנים הצעות מחיר של חברות בניה קלה עליכם לבדוק האם ישנם שירותים חיצוניים שתהיו זקוקים להם בעבודה עם החברות הללו, כמו חשמלאי, אינסטלטור או בעלי מקצוע אחרים, ובמידה ותהיו זקוקים לתשלום נפרד על השירותים הללו. בנוסף, קחו בחשבון הוצאות על ציוד שלא יסופק על ידי חברת הבניה הקלה כמו ארונות מטבח ושיש בעבודות שיפוץ מטבח, ריצוף, כלים סניטריים ועוד.

פנו אלינו וישמו את פרויקטי הבנייה הקלה הנחשקים ביותר

אנו נספק לכם הצעת מחיר עבור בנייה קלה מחיר למ"ר, מחיר כולל, וסוגי תשתיות בהם נשתמש. אנו ננפק לכם הצעת מחיר למבנה יביל, לסגירת מרפסות ולכל תחום אחר שאתם צריכים להכיר בפרויקטים שונים של תחום זה. פנו אלינו למידע נוסף על בנייה קלה.

איך נקבל הצעת מחיר מדויקת?

אנו מקפידים להעניק לכל לקוח הצעת מחיר מדויקת המותאמת עבורו באופן אישי. חשוב להבין כי אין הצעת מחיר אחידה עבור פרויקט בנייה קלה, בדיוק כמו בבנייה מסורתית, ולכן חשוב מאוד להבין את הצרכים של הלקוח, לבצע את התכנון המדויק ביותר המתאים לו ובהתאם לכך להעניק לו את הצעת המחיר המתאימה.

לכן, אם אתם רוצים לקבל עבור בנייה קלה מחיר נכון, אל תתפשרו על מילים באוויר. פנו אלינו ואחד מהיועצים המקצועיים והמומחים שלנו ישמח לשבת אתכם, לבחון את הצרכים שלכם ואת התקציב שלכם ולהתאים לכם את הפרויקט הנכון ביותר בשבילכם.

קחו בחשבון עלויות נלוות

בדיוק כמו בבנייה רגילה, גם כאשר אתם נכנסים לפרויקט של  בנייה קלה אתם חייבים לקחת בחשבון גם עלויות נלוות, אשר יכולות להיות גבוהות. לדוגמא, לבניה של בית או מבנה של כ 100 מטר רבוע, העלויות של הוצאת היתרי בניה יכולות לעמוד על כבין 30,000 לבין 40,000 ₪, מדובר בעלויות בלתי מבוטלות אשר עליכם לקחת בחשבון כדי להיות בטוחים כי אתם עומדים בכך בצורה הטובה ביותר.

הניסיון והידע הרב שלנו בתחום מאפשרים לנו לתת לכם מידע גם על העלויות הנלוות כך שמראש תכינו את התקציב הדרוש לקראת הפרוייקט ולא תגיעו למצב בו אתם נתקעים באמצע עבודות הבניה.