מבנים ניידים מעץ

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בכל הקשור בעולם הבניה הקלה. חברת הבונים בע"מ, המובילה את תחום פתרונות הבנייה הקלה בישראל, מציגה לנו מציאות בה אנשים מבינים כי אם יש קושי להשיג כסף רב לרכישת בית נצטרך למצוא אלטרנטיבות אחרות ולעתים לא פחות טובות. לדוגמה: לעשות שימוש בבניה קלה לבנות את הבית שלנו או אפילו לקנות מבנים ניידים מעץ או מחומרי גלם אחרים, להחנות את המבנה הנייד בחנון ייעודי לאירוח מבנים יבילים וליהנות מהחיים עם פחות הוצאות.

 מבנה נייד מעץ למגורים

מאיזה חומר גלם עשויים מבנים ניידים?

בנייה קלה, היא שיטת בנייה פופולרית מאוד כיום, העושה שימוש בלוחות מוכנים המורכבים על שלד העשוי אלומיניום בדרך כלל. הלוחות יכולים להיות עשויים עץ ויכולים להיות עשויים גבס ובטון עם שכבה נוספת של עץ. העץ מספק שכבה נוספת של בידוד, מעניק מראה כפרי אטרקטיבי ומחבר את האנשים לטבע. הלוחות עשויים מחומרי גלם חזקים ואיכותיים כך שהם עמידים בפני תנאי מזג האוויר השונים, מספיק חזקים ויציבים לתלות עליהם כמה מדפים או תמונות ועוד.

מבנה נייד מעץ

היתרונות של מבנים ניידים מעץ:

  • זול יותר מבית רגיל – מבנים ניידים מעץ, הם בתים לכל דבר. אם תיכנסו אל תוך המבנה ותשבו בסלון או בחדר השינה שבתוכו ותצלמו את עצמכם, תראו לאחרים והם יחשבו שאתם יושבים בבית שלכם ולא יזהו שמדובר במבנה נייד. הסיבה לכך היא שמדובר בבית לכל דבר, פשוט קטן יותר ועל גלגלים. תוכלו לעצב אותו כרצונכם, ליהנות מחדר רחצה מסודר, מטבחון ועוד.
  • מעניק מראה כפרי אותנטי – למי מכם שחולם להעמיד את המבנה בטבע או בחניון הסמוך לים או אזור טבע אחר וליהנות מהחיים בטבע, ללא התחייבויות, ללא הוצאות רבות וללא לחץ – המבנה מעץ עשוי להתאים לחיבור לטבע, להענקת מראה כפרי אותנטי ועוד.
  • מבנה נייד על גלגלים – חשוב לזכור שמדובר במבנה נייד, על גלגלים, שיכול לקחת אתכם ממקום למקום. 
  • לא מאבד מהערך שלו – תשתמשו במשך כמה שנים, תרצו לשדרג את עצמכם כעת לבית גדול ומרווח יותר וקבוע כמובן – תוכלו למכור את המבנה הנייד שלכם או להשכיר אותו ולייצר הכנסה פסיבית.

מבנים ניידים מעץ מחירים משתלמים

פנו באתר הבונים בע"מ ונשמח לייצר עבורכם את המבנה הנייד החלומי שלכם בהתאם לסטנדרטים ולצרכים שלכם.

שירותים