בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

עלויות בנייה קלה לבית פרטי

כשבוחנים עלויות בנייה קלה של בית פרטי, ללא מחיר הקרקע, יש לקחת בחשבון 3 פרמטרים: שלד, זגוגיות
(לחלונות) ודלתות כניסה ותשתיות פנים (חיפויי קרמיקה ושיש, והנחת צינורות גז, תשתית חשמל וצנרת מים). העלות משתנה אך ניתן לשערך אותה לטווח של 200,000 עד 500,000 ₪.

טיח הבית

טיח הבית יכול להיות מעוצב בשלל דרכים ואופנים. בחוץ, ניתן לעצב אותו בהכי הרבה סגנונות: חלק, דוקרני, גלי, עם חיפוי חוץ דמוי לבנים, ועוד. הטיח הנו החלק העיקרי והחשוב בעלות הבית הפרטי שכן הוא נמצא מעל ליסודות, והוא מבסס את הגבול והתיחום של הבית מבחינה פנימית.

זגוגיות ודלתות כניסה

ממד בקרת הכניסה של הבית. בממד זה ניתן לעצב חלונות בסגנונות בלגיים, חלקים, עם זכוכיות טריפלקס בדבק פולימרי, עם זכוכיות בידודית, ועוד. בחירת הזגוגיות מצריכה גם בחירת פרופיל פרזול שיתאים לתבנית עיצוב הבית המבוקשת לכם.

תשתיות

חיפוי פנים – טיח ייחודי, חיפוי בטון, חיפוי שיש, חיפוי קרמי, חיפוי דמוי לבנים (בריקים), ועוד. יש לבחור את החיפוי שלדעתכם מתאים ביותר לתבנית עיצוב הבית אשר בחרתם.

תשתית מים – הנחת כל תשתית המים בבית: כיורים בחדרי השירותים, במלתחות, באמבטיה ובמטבח, ברזים, צנרות פנים ותשתית ביוב.

תשתית חשמל – תשתית החשמל של הבית, שאלטרים, תעלות חשמל ושקעים.

תשתית גז – לרוב תותקן במטבח בלבד לצורך חיבור כיריים. ניתן להתקין תשתית גז גדולה יותר לחימום מים וחימום הרצפה.

עלות בנייה קלה לבית פרטי שלם כוללת כמובן את התשתיות, זגוגיות הזכוכית והדלתות וכמובן הטיח משתנה בהתאם לרמה של המוצרים, אך עלות הבית הגולמית נמצא, לכל היותר, ב- 500,000 ₪ כאשר גודלו הוא בטווח של 30-45 מ"ר. לרוב, ניתן להוזיל משמעותית ולהגיע לערך מופחת בהרבה מכך.

קבלן בניין שבונה בתים באמצעות בניה קלה – מי הוא?

עליו להיות קבלן רשום. הרישום בהתאחדות הקבלנים מאפשר לו, בנוסף לשיפוצי פנים גם לעשות פרויקטי בניה קלה בחוץ, להרים מבנים על כלונסאות ולהטמיע קירות ביסודות. בנוסף, הוא מורשה להרוס או לבנות קירות חדשים בפנים הבית. קבלן שעוסק בבניית בתים פרטיים אינו קבלן שיפוצים רגיל, אם כן, אלא כזה שרשום בהתאחדות הקבלנים כמי שמבצע עבודות בנייה הלכה למעשה, ועבודות הריסה פנימיות. על הקבלן להציג אישורים אלו בטרם עבודתו

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021