בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

בנייה קלה סגירת מרפסת בטון או פרגולה? אנחנו עונים וגם מבצעים

סגירת מרפסת מהווה תהליך יישומי של בנייה קלה שמאד נפוץ בימים אלה. אם בעבר, דיירים עם מרפסת נהגו לשמור עליה כבבת עינם, לעשות בה "אמבטיית" שמש ולארח אורחים ומכרים קרובים בשטח החיצוני בו הם זכו, כיום המגמה היא לסגור. יש מחסור בדיור, דור שנות השמונים והתשעים ברובו אינו במגמה של לרכוש דירות במיליוני שקלים, בשונה בתכלית מהדורות הקודמים, ולכן משפחות רבות מחליטות לסגור את המרפסות שלהן. דה עקא, הדבר אינו קורה באופן מידי ואינו ניתן ליישום בלי אישורים נדרשים.

סגירת מרפסת פרטית

בתחום כמו בנייה קלה למגורים לסגירת מרפסת פרטית נחשבת יחסית מהירה. מרפסת פרטית היא מרפסת שנמצאת בבית שאינו משותף, אלא צמוד קרקע בבעלות מלאה של הדייר ללא שכנים. אין לדייר שכנים להסתמך עליהם במקרה זה ולכן כל מה שהוא צריך זה לבקש אישור מהמועצה שבכוונתו לסגור את המרפסת. התקבל האישור המיוחל? אנחנו ניישם עבורכם את הסגירה עם אמצעים ירוקים של בנייה קלה, לא לפני שנציג לכם תוכניות לביצוע ונאפשר לכם לבחור את המתאימה לכם ביותר.

סגירת מרפסת בבית משותף

תהליך זה נחשב לארוך הרבה יותר מאשר סגירה בבת פרט, מכיוון שהוא דורש שתשיגו אישורים מ- 75% מהדיירים. בבניין שמתוכנן לו תמ"א 38 לא תוכלו לעשות זאת משום שבלאו הכי בנייה כזו יוצרת שוויון ולא דירות יותר גדולות או יותר קטנות. זו הסיבה שדייר שכן הצליח להתקמבן עם מרפסת, באינטרס שלו יהיה לסרב לתמ"א 38 כדי לא לאבד את יתרון אי השוויון לטובתו. במידה והבניין שלכם אינו מועמד להתחדשות עירונית, ניתן לבקש את אישור הדיירים. עליכם להשיג רוב של 75% ואישור מועצה בשביל להתחיל בתהליך בנייה קלה סגירת מרפסת.

סגירה איכותית על פי אמות מידה מקצועיות

אנו ניישם עבורכם את סגירת המרפסת באמצעות בנייה קלה: הסדרת זגוגית חלון הזזה ענק בגודל של הקיר שניתן לסגור ולפתוח בהזחה ימינה ושמאלה, הסדרת פרגולה על הגג או סגירה עם לוחות בנייה קלה ידידותיים לסביבה ולא מעודדים פליטת גזי חממה. בכך נספק לכם בנייה איכותית ללא עוררין שתתבסס על מה שתצטרכו בשביל אקולוגיה בריאה ללא נטייה להידרדרות.

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021