בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

מחיר בנייה קלה מיטבי לכל פרויקט בנייה

מעוניינים לדעת מה אתם צריכים בכדי להגיע למשימות בינוי מהירות? בבנייה הקלה מצוי הפתרון שלכם! מחיר בנייה קלה מבוסס על חומרים ירוקים, זמן עבודה של העוסקים במלאכה וגם לזמן עמידותו של המבנה ישנה משמעות. אם אתם מעוניינים לצאת לייזומי בנייה מוזלים וחסכניים שגם ישמרו על הירוק והסביבה, בנייה קלה היא הפתרון עבורכם.

בינוי סגירת מרפסת או גג

בינוי סגירות מיועד ליצירת חדרים חדשים מחומרי בנייה ירוקים. בכך, אתם מבטיחים ייזום בינוי מהיר, וגם תוספת משמעותית של חדרים לשימוש הבית או המבנה שלכם. ניתן לסגור חדר מעל גג או מסביב למרפסת וליהנות מכל מה שאתם צריכים בכדי לאכלס אדם נוסף או על מנת להחזיק בבית חדר נוסף שישמש לעבודה או לשירות בעתיד.

בינוי מבנה מגורים קל

ניתן גם לבנות בית על תלו המבוסס על בנייה קלה במקום על בטון. הבית מבוסס על פנלים מבודדים, זגוגיות זכוכית איכותיות שנבחרות בקפידה, ואמצעי איטום מן המעלה הראשונה. ניתן לייצר בתים בכל הגדלים. בהתאם לשטח הבית הנבנה ניתן להסיק לגבי בנייה קלה מחיר שעולה לינארית ביחס ישר אליו.

הסדרת מבנה יביל

מבנה יביל על גלגלים משתייך אף הוא למשפחת הבנייה הקלה. הוא מיועד לאכלוס כל דייר שהחליט לוותר על סנריו המשכנתא ולהגיע לפתרון מגורים מהיר. בכך, תוכלו להבטיח מגורי איכות במבנה נייד המכיל את כל מה שאתם צריכים בשביל להסתדר במקום מגורים, בתנאים של מקום קבוע.

יישום כל סוגי הפרויקטים במקצועיות יתרה

אצלנו, פרויקטים של בנייה קלה מתבצעים על פי הזמנת הלקוח בפרקי זמן קצרים וביעילות מרובה. אנו מתמחים בכל סוגי הפרויקטים, החל מהזמנת מבנים יבילים ועד בנייה מעשית בשטח או כהשלמה למבנה קיים. מי שזקוק לפתרון כמו בנייה קלה מוזמן לפנות אלינו למימוש כל סוגי הפרויקטים. מחיר בנייה קלה כאן מבוסס על חומרי הייצור ועלויות עבודה אך מתומחר באופן שהביא בעברו אנשים רבים לצרוך בנייה קלה וליהנות מהתמורות של השירות. בואו גם אתם להכיר את התחום ולהצטרף למשפחות ובודדים רבים שנהנים ממגורים איכותיים ובעיקר ירוקים וידידותיים לסביבה. בנייה קלה של כל סוגי הפרויקטים ממומשת על ידנו בהתאמה  אישית עבורכם.

 

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021