בנייה קלה למגורים
חסרונות וגם מעלות שהיא מקנה

בנייה קלה למגורים
חסרונות וגם מעלות שהיא מקנה

מעוניינים לדעת מהי בנייה קלה וכיצד היא יכולה לסייע לכם לקדם מגורים-בבעלות ללא השקעה של מיליוני שקלים? במאמר זה נשטח בפניכם את כל מה שצריך לדעת אודות מגורים בבנייה קלה, כולל את חסרונותיהם הצפויים כדי שתוכלו להיערך לכך מראש.

בנייה קלה חסרונות

תמרון קשה בין חניונים

כפי שידוע, ישראל היא מדינה קטנה עם שוק קרקעות ריכוזי מאד, שחלקו נשלט על ידי פרטיים שלא מעוניינים שמבנים יבילים ישהו בשטחם וחלקו מהווה אדמות מנהל, להן ישנם נהלים סדורים לגבי חוסר אירוחם של מבנים יבילים, למעט מתי מעט שקיבלו את הקרקע בחכירה לכל 49 שנים. על מנת להשכיל לגור במבנה יביל עליכם להכיר את מעט החניונים שהוקצו בארץ לאירוחם, ללמוד על זמני האירוח (בימים) ולהיערך לנהיגה לחניון הבא כאשר הזמן שלכם ינוצל במלואו.

המבנה אינו אקוסטי במלואו

אם מישהו מכם עוסק בהקלטות, הן לא ניתנות למימוש בתוך מבנה יביל. תמיד אפשר להשתדרג, לשפץ, להדביק ספוגים, לבנות משטח מצמר סלעים וכד' – אבל זה עדיין לא יהיה אותו דבר כמו מבנה קבוע, במיוחד מבנה שיש בו חדר ממד, המהווה כר פורה לבידוד איכותי.

הנהיגה מצריכה רישיון על רכב כבד

מבנה יביל למגורים עם תא נהיגה הוא רכב כבד לכל דבר ועניין. יהיה עליכם להשקיע בלימוד, כולל תיאוריה וטסט, לנהיגה ברכב מעל 4 טון על מנת להתנהל עם המבנה היביל שלכם.

ומה בכל זאת המעלות של מבנה יביל מטעמנו?

מבנים יבילים שאנו בונים ומשווקים הם מבנים מחומרים איכותיים שנשמרים למשך שנים ארוכות. הם מבודדי חום וקור, וגם לקונסטרוקציית הבנייה ישנה משמעות ענפה. החלק הפנימי של המבנים נראה כמו סלון, חדרים, מטבח ומקלחת לכל דבר, ולא אוטובוס עם תא נהיגה. אורח שישהה ויצטלם בתוך המבנה ייראה ממש כמו ביקר בבית רגיל. על כן, בנושא כמו בנייה קלה חסרונות עשויים להיות לחם חוקכם בהשוואה לבעלי בתי קבע, אבל אצלנו ישנם גם לא מעט יתרונות שיקדמו מאד את איכות המגורים שלכם ביחס לבעלי מבנים יבילים אחרים. אם אתם מתכננים לרוש מבנה נייד למגורים, פנו אלינו וקבלו את כל הייעוץ והמידע הנדרש!

איך נקבל הצעת מחיר מדויקת?

אנו מקפידים להעניק לכל לקוח הצעת מחיר מדויקת המותאמת עבורו באופן אישי. חשוב להבין כי אין הצעת מחיר אחידה עבור פרויקט בנייה קלה, בדיוק כמו בבנייה מסורתית, ולכן חשוב מאוד להבין את הצרכים של הלקוח, לבצע את התכנון המדויק ביותר המתאים לו ובהתאם לכך להעניק לו את הצעת המחיר המתאימה.

לכן, אם אתם רוצים לקבל עבור בנייה קלה מחיר נכון, אל תתפשרו על מילים באוויר. פנו אלינו ואחד מהיועצים המקצועיים והמומחים שלנו ישמח לשבת אתכם, לבחון את הצרכים שלכם ואת התקציב שלכם ולהתאים לכם את הפרויקט הנכון ביותר בשבילכם.

קחו בחשבון עלויות נלוות

בדיוק כמו בבנייה רגילה, גם כאשר אתם נכנסים לפרויקט של  בנייה קלה אתם חייבים לקחת בחשבון גם עלויות נלוות, אשר יכולות להיות גבוהות. לדוגמא, לבניה של בית או מבנה של כ 100 מטר רבוע, העלויות של הוצאת היתרי בניה יכולות לעמוד על כבין 30,000 לבין 40,000 ₪, מדובר בעלויות בלתי מבוטלות אשר עליכם לקחת בחשבון כדי להיות בטוחים כי אתם עומדים בכך בצורה הטובה ביותר.

הניסיון והידע הרב שלנו בתחום מאפשרים לנו לתת לכם מידע גם על העלויות הנלוות כך שמראש תכינו את התקציב הדרוש לקראת הפרוייקט ולא תגיעו למצב בו אתם נתקעים באמצע עבודות הבניה.

בניה קלה נפוצה מאוד כיום לעומת שנים עברו ולמרות שהיא קיימת כבר עשרות שנים רק כעת נדמה שהיא פופולרית יותר מתמיד בישראל. בעולם מדובר בשיטת בניה מוכרת ונפוצה מאוד אולם כיום גם בישראל אנשים רבים ובעיקר רווקים וזוגות צעירים משקיעים בבניה קלה על מנת להפחית משמעותית את העלות של בניה או קנייה של דירה למגורים. חברת הבונים בע"מ, מספקת פתרונות בניה קלה לאנשים פרטיים, לבתי עסק וגם במגזר הציבורי ותשמח לספק גם לכם את השירות ברמה הגבוהה ביותר. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר מפורטת ואטרקטיבית במיוחד. 

בנייה קלה למגורים חסרונות

כן יש גם כאלה על אף היתרונות הרבים של הבניה הקלה, חשוב לנו להציג בפניכם גם את החסרונות שלה וזאת כי אנו מאמינים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו וכמובן שירות אמין ומקצועי.

  • תמרון בין החניונים – חלק מאפשרויות הבנייה הקלה היא לקנות מבנה יביל. כלומר מבנה קל שנראה מבפנים ממש כמו בית לכל חדר: סלון, חדר שינה, מקלחת, מטבח וכו'… אולם המבנה על הגלגלים ויש תא נהג קדמי המאפשר לנהוג ברכב ולהוביל את המבנה אתכם מחניון אחד לאחר. את המבנה היביל ניתן להחנות רק בחניונים מסודרים  שחלקם נשלטים על ידי אנשים פרטיים שאינם מעוניינים שמבנים יבילים ינחתו עליהם ויתפסו את המקום שלהם בחניון המיועד להשכרה, בעלי רשויות המתחזקים חניונים, מאוד קשוחים בנושא השעות והתנאים שבהם הם מאפשרים למבנים יבילים לנחות שם ולכן תצטרכו להכיר את מעט החניונים ברחבי הארץ שהוקצו לטובת מבנים יבילים ולבדוק כיצד הם פועלים.
  • הבנייה אינה אקוסטית במלואה – המבנה שלכם לא יהיה אקוסטי במיוחד. כלומר שהוא לא יהיה אידיאלי מבחינת הקלטות, שירה ודברים אחרים העשויים להיות מושפעים מהאקוסטיקה במקום. 
  • דורשת רישיון לרכב כבד – במידה והלכתם על בניה קלה בצורה של מבנה יביל, דעו כי אתם תצטרכו רישיון עם הכשרה לנהיגה ברכב כבד עד 4 טון. זה אומר לעבור תיאוריה, שיעורי נהיגה וטסט ברכבים מסוג זה, כדי לקבל את הרישיון עם ההכשר המתאים.

בנייה קלה לעסקים חסרונות

עבדו עם הטובים ביותר על מנת לבדוק עבורכם את ההתאמה של הבניה הקלה לצרכים שלכם, פנו אל חברה אמינה עם שירות מוביל בתחום. כזו היא חברת הבונים בע"מ, שאנשי הצוות שלה ישמחו לעמוד לרשותכם בכל דבר ועניין.