בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

בנייה קלה על הגג להוספת חדר לגובה

כאשר אתם מתכננים לבנות קומה נוספת על הגג אתם תצטרכו להסדיר אישורי בנייה מהמועצה ואם מדובר בבניין, יש להשכיל להחתים לפחות 75% מהדיירים. לאחר השגת האישורים תוכלו להכיל את הבנייה הקלה כל הגג שלכם. אנו ממליצים לעשות בשתי דרכים שיובילו לתוצאות נדירות בבנייה שלכם.

בנייה באמצעות לוחות איטונג ידידותיים לסביבה

בלוקים של איטונג, או איטונגטק בנייה קלה אם תרצו, נחשבים לעזרי הבטון המודרניים היחידים שיש בהם רמה שי ידידותיות סביבתית. הם נועדו בדיוק למטרה לשמה התכנסתם, להמשיך מבנה קיים כלפי מעלה ולהפכו לחלק אינטגרלי מהבניין שלכם. בנייה באמצעות איטונגטק נחשבת בסקאלה היקרה יחסית של הבנייה הקלה משום שמדובר גם בחומר קשיח וגם ידידותי.

בנייה מעץ מלא

אפשרות נוספת היא לבנות מעץ מלא. גם אם יסודות הבניין וגופו עשויים בטון, ניתן לבנות את הקומה האחרונה כשהיא עשויה עץ ובכך ליצור מעין גימור איטלקי עתיק כשמתבוננים מבחוץ. בתוך המבנה בדרך כלל מה שקורה הוא שהקירות מעובים בגבס, שכן השילוב גבס-עץ מייצר שכבה שהיא גם עמידה, גם אקוסטית וגם אטומה באופן יחסי לצלילים ורעשים מבחוץ. בנייה קלה על הגג מעץ מלא דורשת סגירה בדמות גג עם איטום נגד נזילות וחדירת מים בדיוק כמוה כל קומה אחרונה אחרת.

עיצוב הבנייה הקלה

את העיצוב ניתן לממש באמצעות צביעה וטקסטורות שונות המאפיינות את האריחים השונים. על עץ הכי קל ליישם תמורות אלו, בשל היותו חומר שאינו סופח צבע. ברם, הדבר אפשרי גם בכל סוג אחר של חומר. העיצוב יתהווה בהתאם לצרכים הדקורטיביים שלכם ברחבי המבנה החיצוני והפנימי.

בנייה קלה במחירים חסרי תקדים

אנו מיישמים בנייה קלה למגורים על הגג במחירים שלא תפסיקו להתגאות בהם! בואו להוסיף למבנה שלכם עוד חדר מלמעלה מכיוון הגג וליהנות מאיכות חיים חסרת פשרות: מגורים לגובה עם נוף, איכות חומרי בנייה קלה בלתי ניתנים לערעור ומעל לכל, נוחות חסרת פשרות בדיוק כמו במבנה מחומרי טיח קבועים. מי שמעוניין להסדיר בנייה קלה על הגג יכול לתכנן את העיצוב או להיעזר בהו לקביעתו ואנו ניישם את הפרויקט כלשונו, כולל אספקת חומרי הבנייה הרלוונטית והטמעתם.

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021