בניה קלה עלויות, סוגי מבנים וכל הפרטים

בניה קלה עלויות, סוגי מבנים וכל הפרטים

בניה קלה משרתת לא מעט מציבור הדיירים, החל מבעלי בתים המעוניינים להרחיב את השטחים הפנימיים של בתיהם על חשבון המרפסות והחצרות ועד רוכשי מבנים יבילים המעוניינים להשתמש בהם כפתרונות דיור. פרטים לגבי בנייה קלה מחיר, במה זה כרוך ומדוע בחלק לא מבוטל של המקרים זה המהלך הנכון לעשותו? מדוע הכי מומלץ לפנות אלינו כספקי בניה קלה?

עלויות והיטלים הקשורים לבניה קלה

סגירת מרפסת בבית צמוד קרקע – נדרש אישור מהמועצה המקומית בלבד. התשלום ייעשה עבורנו בלבד. אנו מחויבים למחירים נמוכים ללא תחרות ולתוצאות מעולות בכל פרויקט! הדבר נכון גם לגבי התקנת פרגולה על גבי המרפסת.

סגירת מרפסת בבית משותף – נדרש אישור של 75% מהדיירים. הוא לא כרוך בעלות, הם פשוט צריכים לחתום. במידה והדייר מהקומה הראשונה (או כל קומה אחרת הנמצאת מתחתיכם) הוא שבנה ואתם בונים מעליו, נהוג להגיע עמו להסדר תשלומים להשתתפות בהוצאותיו. התשלום עבורנו יהיה זול ללא תחרות ועם תוצאות איכות שלא תפסיקו להשוויץ בהן!

רכישת מבנה יביל – יכולה להתבצע באופן חופשי. אצלנו המחירים של המבנים היבילים נמוכים והאיכות חסרת פשרות. הדייר העתידי צריך לדעת מראש מהם החניונים בהם מוצר להציב מבנים יבילים. הממשלות של השנים האחרונות והמועצות השונות הקצו כמעט בכל מקום ישוב אתר לחניית מבנים יבילים.

היתרונות שלכם בבניה קלה

סגירה מהירה של מבנים, מציאת פתרונות דיור במינימום הסדרים, עלויות נמוכות ביחס לבנייה הרגילה, שימור הסביבה ביחס לחומרי הבינוי הסטנדרטיים ועוד. בניה קלה נושאת עמה לא מעט יתרונות חשובים ולכן היא מומלצת כמעט לכל מי שמעוניין בתוספת מבנה או ברכישת מבנה למגורים ללא משכנתא. באמצעות בניה קלה גם אתם יכולים להרחיב את הבית שלכם לרכוש פתרון מגורים, ולעשות הכל בכדי לקדם את שגרת המגורים שלכם בעלויות לא גבוהות ואצלנו גם באיכות חסרת פשרות! בואו להגשים את יעדי המגורים שלכם באמצעות מיזמי בניה קלה!

זקוקים לבניה קלה? פנו אלינו!

כאשר אתם נגשים למיזם בניה קלה עלויות ואיכות הן מרכיב חשוב. אצלנו אתם מקבלים את שתיהן לטובתכם! עלויות נמוכות ואיכות חסרת פשרות של כל תוספת מבנה, פרגולה, סגירת חורף, סגירת מרפסת או מבנה יביל שתחליטו לרכוש.