בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

חסרונות בנייה קלה לעומת היתרונות המובהקים של השיטה

במאמר זה נביא את הדברים המעניינים באמת אודות בנייה קלה ונספק לכם את המידע על חסרונות טכניקה זו לצד הרבותא הרבה שהיא מביאה עמה. בגדול, כשאדם מחליט להסדיר בשטחו בנייה קלה הוא קודם כל חושב סביבתי: כיצד להיטיב ולא לעבות בגזי חממה את הסביבה, כצפוי בבניית בטון.  החסרונות שיש להכיר הם כדלקמן.

קל לטעות ולבחור אמצעי בעל הגנת אש ברמה תקנית אך נמוכה

מוצר מגן-אש ראוי לשימוש צריך להחזיק מבלי לבעור לפחות 90 דקות. כזה הוא הבטון, כזו היא המתכת, אבל לא היא כאשר מדובר על פאנלים מבודדים. רבים מפרויקטי הבנייה הקלה מתוכננים מאותם פאנלים. למשל, פאנל מבודד עשוי פח שבין שכבתו הראשונה לשנייה ישנו מילוי קלקר חושף את המשתמש לבעירה מהירה אם הוא לא טורח להסדיר בתוך הקלקר תערובת נוספת שתסייע בבלימת האש. ניתן לפתור את הבעיה או באמצעות עיטוף במתכת יותר איכותית, למשל אלומיניום אלחלד, או להישאר עם הפח אך לשנות את המילוי לפוליאוריתן שהוא מעט יותר איכותי מאשר קלקר בשריפות או לרכוש צמר סלעים שנחשב לחומר הכי עמיד בשטח הבנייה הקלה. הוא היחיד שמחזיק 90 דקות מבלי לבעור.

לעתים, מדובר בבנייה לא אקוסטית

שימוש בחומרים כמו פאנלים מבודדים או בלוקים שונים של איטונג ללא טיפול אקוסטי נוסף, עשוי להביא את הבנייה להיות לא מוגנת מבחינה אקוסטית. ישמעו אתכם ברחוב ואתם תשמעו אחרים מתהלכים בו. בנייה זו עשויה להתאים מאד לכפר פסטורלי מועט תושבים על מנת שניתן יהיה ליהנות מהאווריריות שבנייה כזו יוצרת.

ומהם היתרונות? ידידותיות לסביבה, בנייה מהירה, מגורים לבד לא ביוקר

לצד בנייה קלה חסרונות, ישנם לא מעט יתרונות. ראשית כל, זהו מבנה ידידותי לסביבה. שנית, זהו מבנה שקל מאד ליישם את הבנייה שלו והיא מתהווה במהירות עצומה, כולל במקרים בהם סוגרים מרפסת או מרחיבים את הדירה. לבנייה הקלה אפשרויות צביעה מרובות והיא ניתנת להטמעה בכל שטחים החיים, החל מסגירות חורף בבתי קפה ועד בתים ומרפסות למגורים. בואו לעבות את המקום בו אתם גרים בבנייה קלה וליהנות מהנוף המשתקף מחלון הזזה ענק מזכוכית ומתמורות נוספות שהיא צפויה להנחיל לכם.

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021