בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

חסרונות בנייה קלה מול היתרונות הרבים שלה

לחסרונותיה של בנייה קלה רבים מודעים: החומרים אינם חזקים וחסונים כמו בטון יצוק, ולרוב מדובר בבנייה של מבנים שאינם גדולים בשטחם. יחד עם זאת, מי שזקוק לפתרון מגורים קטן או כהשלמה בתוך ביתו על המרפסת או על הגג או כפתרון נייד או יביל, יכול ליהנות מלא מעט תמורות חיוביות.

גודל קטן בשטחו בדרך כלל

על פי רוב, חסרונות בנייה קלה נובעים מהגודל: סגירת מרפסת, גג או הסדרת מבנה יביל אינן פעולות שיובילו, בדרך כלל, לכך שתחיו במבנה מאד גדול. יחד עם זאת, הדבר מאפשר לכם פתרון מגורים לא יקר בתנאים טובים, ואצלנו – גם עם פתרונות בינוי וחומרי ייצור יחסית איכותיים בתחום הבנייה הקלה: ירוקים, ידידותיים לסביבה, וחסונים באופן יחסי בהשוואה לחומרי בנייה של חברות אחרות.

התבססות על ניידות כפתרון ברבים מהמקרים

מי שצורך מבנה יביל במסגרת בנייה קלה ירגיש כמובן לא מעט חסרונות בנייה קלה ובראשם הצורך להתנייד עם המבנה מחניון לחניון. כיצד מתגברים על זה? מי שלא קנה בית אלא העדיף לרכוש מבנה יביל יכול לתעל את הכסף בבנק לפרויקט גדול אחר, האוטו. איתו ניתן להתנייד בתוך הערים כאשר חונים בחניוני הספר שלהן. פתרון זה כמובן אופטימלי לשותפים או למי שחי בזוגיות, שכן אז פרטנר אחד נוהג במבנה היביל והשני באוטו. במקרים אחרים, ניתן לנהוג רק את אחד מעזרי הנהיגה ליעד החדש.

היעדר ממד: מומלץ לבנות בבית עם ממד או בסמוך למקלט

מי שבונה בנייה קלה בבית שיש בו ממד לא חש כל חיסרון. מבחינתו, זהו חדר נוסף שממנו מתפנים לממד. אבל מי שמחליט לבנות מבנה מגורים שלם מבנייה קלה או לרכוש מבנה יביל צריך להתמגן ולכן מומלץ תמיד למקם את המבנים הללו בסמוך למקלטים או למרחבים ממוגנים שהוכשרו לכך.

רצוי לבסס שכבת גבס פנימית כדי להימנע מאי יכולת לתלות דברים במבנה

הפאנלים המבודדים ופאנלי העץ לא מיועדים לתליית מתלים, מסמרים וברגים. לכן, מומלץ תמיד להסדיר בבנייה קהלה שכבת גבס פנימית על הקירות, עליה תוכלו לתלות. כפי שניתן ללמוד ישנם לא מעט עבור בנייה קלה חסרונות אבל ניתן להתגבר על כולם וליהנות ממבנה מגורים איכותי.

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021