בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

בנייה קלה חומרים ועזרי בנייה: פרויקטים באיכות ובמחירים חסרי תקדים

אם אתם מעוניינים לדעת במה כרוכה הבנייה הקלה, במאמר זה אנו מביאים לכם את המידע הנדרש אודות בחירת חומרים עבור בנייה קלה. כדי להשכיל לתכנן עבור בנייה קלה מחיר משתלם עם חומרים איכותיים, יש להכיר אותם ולבחור את מה שהכי נחוץ לכם ליישום בניית המבנה.

פאנלים מבודדים מבוססי פח או אלומיניום

נחשבים לשיטת הבנייה הבסיסית משום שהיא הכי אקולוגית מבין כולן. מדובר על 2 לוחות פה או 2 לוחות אלומיניום וביניהם ישנו סנדוויץ' מילוי. ניתן למלא בין 2 לוחות פח פוליסטרן מוקצף (קלקר) עם שינויים קטנים בהרכב החומר כדי להסב אותו להיות מוגן אש. ניתן למלא 2 לוחות אלומיניום בקלקר. זו קומבינציה יותר איכותית שמשתמשים בה בסגירות חורף בקנטינות לא מעט. למהדרין, ניתן לשים פוליאוריתן שנחשב יקר ועמיד ממנו. החומר הכי יוקרתי למילוי פאנלים מבודדים הוא צמר סלעים, בו עושים שימוש במיטב האולפנים כי זהו החומר כמעט הכי אקוסטי שיש. הוא מצטיין גם בתחום חסינות האש ומחזיק מעמד מבלי לבעור למשך 90 דקות.

בנייה מעץ וגבס

עץ וגבס נחשבים עמיתים טובים מאד בבנייה הקלה. כאשר העץ הוא חיצוני, הגבס הוא פנימי. זו בנייה יקרה יותר מקודמתה לעיל, משום שהעץ הוא כבר לא עוד פאנל מבודד הוא הפאנל המבודד בה"א הידיעה שלא מצריך שום מילוי. הוא עצמו עוצמה לבידוד וגם לצביעה איכותית. כשהוא משולב עם גבס המגורים יוצרים איכות ונוחלות אקוסטית.  יתרון נוספ של העץ הוא שקל מאד לצבוע אותו בהתאם לאפיונו של הלקוח מבלי לחשוש מספיחה.

בניית איטונגטק לסגירת מרפסות

האיטונגטק הוא חומר דמוי טיח המבוסס על לבנות ענק של איטונג, שבשונה מהאחרות נחשבות יחסית ידידותיות לסביבה ולאקולוגיה. עבור בנייה קלה חומרים אלו באים לכדי שימוש עבור מי שמעוניין בתחושה של בנייה אמיתית שאינה בנייה קלה, למשל בסגירת מרפסת והטמעתה כחלק מאסופת החדרים בבית.

מימוש פרויקטים לבנייה קלה מכל סוג

בואו לממש פרויקטים איכותיים של בנייה קלה ולהסדיר תוספות בנייה מן המעלה הראשונה, לרכוש מבנים יבילים ולדאוג לתמורות איכותיות בלבד בכל אחד מהתחומים הללו. בהליך בנייה קלה חומרים ואיכותם הבלתי נדלית מאד חשובים. אצלנו תבטיחו בנייה קלה באיכות חסרת פשרות מכל סוג שתבחרו.

 

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021