הצעת מחיר

הצעת מחיר

רוצים לקבל עבור בנייה קלה הצעת מחיר משתלמת והוגנת וכזו שמותאמת באופן מלא לצרכים שלכם? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בהצעת מחיר אשר תאפשר לכם לבצע את הפרויקט שלכם לא רק במחיר הנכון והמשתלם ביותר אלא גם מתוך ידיעה כי אתם בוחרים באנשי המקצוע המובילים והטובים ביותר בתחום?

אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של עבודות בנייה קלה ופתרונות מתקדמים אשר יאפשרו לכם להפוך את עבודות הבניה להרבה יותר מקצועיות ולקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם, ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי התוצאה הסופית של הפרויקט תהיה בדיוק מה שאתם מצפים לו – אנחנו הכתובת עבורכם.

איך נקבל הצעת מחיר מדויקת?

אנו מקפידים להעניק לכל לקוח הצעת מחיר מדויקת המותאמת עבורו באופן אישי. חשוב להבין כי אין הצעת מחיר אחידה עבור פרויקט בנייה קלה, בדיוק כמו בבנייה מסורתית, ולכן חשוב מאוד להבין את הצרכים של הלקוח, לבצע את התכנון המדויק ביותר המתאים לו ובהתאם לכך להעניק לו את הצעת המחיר המתאימה.

לכן, אם אתם רוצים לקבל עבור בנייה קלה מחיר נכון, אל תתפשרו על מילים באוויר. פנו אלינו ואחד מהיועצים המקצועיים והמומחים שלנו ישמח לשבת אתכם, לבחון את הצרכים שלכם ואת התקציב שלכם ולהתאים לכם את הפרויקט הנכון ביותר בשבילכם.

קחו בחשבון עלויות נלוות

בדיוק כמו בבנייה רגילה, גם כאשר אתם נכנסים לפרויקט של  בנייה קלה אתם חייבים לקחת בחשבון גם עלויות נלוות, אשר יכולות להיות גבוהות. לדוגמא, לבניה של בית או מבנה של כ 100 מטר רבוע, העלויות של הוצאת היתרי בניה יכולות לעמוד על כבין 30,000 לבין 40,000 ₪, מדובר בעלויות בלתי מבוטלות אשר עליכם לקחת בחשבון כדי להיות בטוחים כי אתם עומדים בכך בצורה הטובה ביותר.

הניסיון והידע הרב שלנו בתחום מאפשרים לנו לתת לכם מידע גם על העלויות הנלוות כך שמראש תכינו את התקציב הדרוש לקראת הפרוייקט ולא תגיעו למצב בו אתם נתקעים באמצע עבודות הבניה.

חלוקת פרויקט השיפוץ לשלבים

חברת בניה קלה מקצועית אשר תעניק לכם הצעת מחיר לא תכתוב רק סכום סופי וזהו, אלא תפרט לכם ממש מהי העלות של כל חלק בפרויקט. לדוגמא, אם אתם בונים דירה שלמה, תראו חלוקה לחלק של האינסטלציה, החלק של עבודות החשמל, טיח ואיטום, קירות, גג ועוד. החלוקה הזו מאפשרת לכם להבין מהי המשמעות של כל חלק בתהליך הבניה, ואם התקציב שלכם נמוך יותר, אתם יכולים להחליט על חלקים שכרגע תורידו מעבודות השיפוצים והם לא כל כך קריטיים עבורכם.

הקפידו לקבל הצעות מחיר רק מחברות שבאמת ביקרו אצלכם בבית וביצעו סיור ובדיקה מקצועית, ולא כאלו אשר רק נותנים לכם מחיר בטלפון וללא בדיקה מעמיקה של הנכס. אצל אנשי שיפוצים כאלו ייתכן מאוד כי תגלו עלויות נוספות בהמשך בשל בעיות שלא התגלו בתחילה כמו רטיבות נסתרת, עובש ועוד, במיוחד בשיפוץ או הרחבה של בית ישן.