בנייה קלה למגורים

חברת הבונים בע"מ, מספקת פתרונות בניה קלה לאנשים רבים בכל רחבי הארץ ופועלת בתחום זה כבר שנים רבות.
כיום נחשבת החברה למובילה בישראל בתחום הבניה הקלה ומספקת שירותים מקצועיים החל משלב התכנון וקבלת ההיתר ועד לשלבי הבנייה. החברה פועלת גם במגזר העסקי והציבורי וכמובן גם במגזר הפרטי.

אם אתם רוצים הצעת מחיר אטרקטיבית לבניה קלה למגורים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

מהי בניה קלה למגורים?

כידוע לקנות דירה חדשה במיליון שקל או יותר, עשויה להיות משימה לא פשוטה בעיקר עבור זוגות צעירים, רווקים ואנשים רבים אחרים המתקשים לחסוך כסף במהלך החודש, אז בוודאי לחסוך כמות גדולה מאוד של כסף נראית כמו משימה בלתי אפשרית. זו הסיבה מדוע זוגות רבים פונים לקבלת משכנתא מהבנק, הנחשבת להלוואה גדולה מאוד שפורסים לאורך שנים רבות, כאשר כל זמן שלא השלמתם את תשלומי המשכנתא הדירה משועבדת לבנק למעשה. כיום יש פתרון נוסף והוא בניה קלה למגורים. בניה זו הינה חסכונית בהרבה, דורשת פחות זמן עבודה ונחשבת לפופולרית מאוד כיום. ניתן להשתמש בה לבנות בית שלם, קומה נוספת, חדר נוסף, סגירת מרפסת ועוד אינספור פרויקטים. 

בניה קלה למגורים בית פרטי

השכרת מבנה יביל:

אפשרות נוספת היא לרכוש מבנה יביל מבניה קלה שהוא גם נייד על גלגלים, כלומר שניתן לנסוע לטייל אתו, לעבור מחניון אחד לאחר ועוד. המבנה יהיה עם חשמל, מים וכל מה שאתם צריכים למחיה כאשר תוכלו למקם אותו בחניון מסוים ולחסוך בעלויות הרבות של תשלומי המשכנתא ותשלומים אחרים שתוכלו לחסוך בהם. המבנה היביל הוא לא סגנון חיים המתאים לכל אחד אולם במקרה אחר תוכלו פשוט לפנות לבנייה קלה של המבנה בשטח שלכם כדי לחסוך בעלויות הבנייה הסטנדרטית ועדיין ליהנות מדירה הבנויה בהתאם לכל תקני הבטיחות הנדרשים, דירה המצריכה אישורי בניה, אדריכל ועוד.

חברת הבונים בע"מ מתחייבת לספק לכם את שירותי הבניה האיכותיים והמקצועיים ביותר, במהירות המרבית ומינימום בלגן וזמן עבודה. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.