בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

עלות בניה קלה למטר

הבניה הקלה היא פתרון מצוין לכל מי שמבקש לסגור מרפסת או לרכוש לעצמו פתרון מגורים נייד כתחליף לדירה מבוטנת על קרקע קבועה. עלות בניה קלה למטר נגזרת מסוג הבניה הקלה שאתם מזמינים. כאשר אתם מזמינים תוספת בנייה כמו סגירת מרפסת, הדבר כולל גם הטמעה של סגירות חורף ומרפסת בחזית, או אולי איזשהו חלון פתיחה נחמד, ומצד שני עבודות בניה קבועה לסגירה עצמה שנחשבות יותר יקרות ולכן עבור בניה קלה הצעת מחיר למטר הוא מיצוע של 2 סוגי הבנייה הללו בהתאם לשקלול יחס ההמרה ביניהם בפועל בפרויקט שלכם. באשר למבנה יביל, העלות נגזרת מדגם המבנה שנרכש.

אנו מחויבים למחירים טובים ולתוצרים איכותיים

הכוונה היא כמובן למחירים טובים עבורכם ולתוצרים איכותיים עובדתית. אנו מספקים את כל סוגי הבניה הקלה האיכותיים ביותר, החל מבנייה בבית הלקוח ועד מבנים יבילים על פי דרישותיו. בכל אחד מסוגי הפרויקטים הללו המחירים שאנו מספקים יהיו מעולים ויביעו את מה שאתם צריכים בשביל להשלים את קורת הגג שלכם, החל מבניה בתוך בית ועד להתנהלות במבנה יביל.

עבודה עם כל סוגי הדיירים, בעלי בתים ומתענייני מבנים יבילים

אנו עובדים עם כל סוגי הדיירים, החל מהדייר שמתגורר בביתו ומעוניין להרחיב אותו דרך המרפסת, ועד למי מתעניין ברכישת פתרון דיור יביל ונייד. אנו מספקים לכל קבוצות הלקוחות של בניה קלה את הפתרונות המושלמים שייקחו את חוויית המגורים שלהם צעד אחד קדימה ויאפשרו את כל מה שנדרש לאיכות חיים חסרת פשרות.

הנאה מתוצרי בניה קלה איכותיים

כשאתם בוחרים ליישם את הפרויקט אצלנו, עלות בניה קלה למטר לא רק זולה יותר מעלות בניה רגילה היא גם נכונה יותר מבחינה סביבתית. אתם נהנים ממוצרים ידידותיים לסביבה ואצלנו בפרט גם מאיכות בניה ואיכות מבנים יבילים מן המעלה הראשונה. כאן תוכלו להיחשף לאלמנטי הבניה הקלה הטובים ביותר וליהנות מתוצרי איכות הן בבניה בתוך הבתים שלכם והן ברכישת נכס יביל. עובדה זו מאפשרת לכם להסתמך על בניה קלה כפתרון דיור בר קיימא או תוספת אליו וליהנות מכל התמורות כמו בבנייה ממשית. מי שמעוניין להחליף אותה בבניה קלה וליהנות מאותם תנאים תחת הגג שלו מוזמן לפנות אלינו!

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021