בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

עלות בנייה קלה: במה היא כרוכה? מדוע הכי כדאי להסדיר אצלנו?

מעוניינים לדעת מהי העלות של בנייה קלה? במאמר זה נתמקד בשני סוגי פרויקטים של תחום זה: סגירת מרפסות ורכישת מבנה יביל. בכל אחד מהפרויקטים הללו, הבסיס לתמחור נגזר מחומרי הייצור, בתוספת תמורות נוספות: יבוא, שינוע, עבודה פיזית של עובדים ופועלים, ועוד.

סגירת מרפסות בבנייה קלה – עלות משוערת

כאשר אתם מבקשים לסגור מרפסות, עבור בנייה קלה הצעת מחיר מתבססת על דגם הלוחות האקולוגיים עמו מתבצעת הסגירה, בצירוף חומרים משלימים כמו חלון זכוכית גדול המשמש כסגירת חורף במקום קיר קדמי. במידה ואתם משתמשים בפרגולה בתור גג יש לקחת גם אותה בחשבון. בדרך כלל, עלות בנייה קלה מקירות ותקרה אקולוגיים תתומחר יקר יותר מאשר להציב פרגולה וסגירת חורף, גם משום שהלוחות האקולוגיים נדירים וגם משום שמדובר בפתרון מגורים קבוע ולא נייד כמו זה שמספקת הפרגולה. פתרון נייד בלתי אטום כמו פרגולה או סגירת חורף מהווה תשתית מצוינת למי שלא מבקש לסגור אבל כן להתמגן במרפסת שלו מפני שמש ולהרבות באירוח חיצוני בטוח.

רכישת מבנה יביל – עלות משוערת

עלות בנייה קלה כשמדובר במבנה יביל נגזרת משני תחומים: כמות החדרים ואיכות חומרי הבנייה. חומר בנייה יותר איכותיים עם מספר רב של חדרים מצביע על דירה יקרה, וחומרי בנייה יותר בסיסיים וקראוון יותר קטן מעידים על כך שאותו מוצר דיור צפוי להיות זול באופן יחסי. במבנה יביל אתם לא רק משלמים עליו. יש כאן השקעה של זמן בחיפוש חניונים, שיכולה להיפטר אם מגיעים מוכנים מראש עם רשימת חניונים בה מותר לשים את האוטו בית שלכם.

עלות בנייה קלה אצלנו: מהי התמורה המשוערת

עלותה של בנייה קלה אצלנו מאופיינת במחירים נמוכים משווי שווק ובתמורה מקבל מזמין העבודה חדר שבנוי באיכות חסרת פשרות עם הנתונים האקוסטיים והטרמיים הנדרשים לו. בנוסף, ניתן להסדיר מבנה יביל מן השורה הראשונה ולזכות לגור תחת קורת גג באחת המדינות המבוקשות בעולם, ישראל, מבלי להיכנס ל- 25-25 שנות משכנתא. זהו פתרון נהדר שמאומץ אפילו על ידי מתנגדים קשיחים למחירי הדיור בישראל.  גם הם מעידים על איכות חסרת פשרות של מגורים פנימיים בו.

 

 

 

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021