בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

בנייה קלה על הגג לאכלוס ואחסון

בנייה קלה על הגג מאפשרת לכם ליהנות מכל התמורות הנדרשות על מנת להביא את הגג שלכם להיות רצפה של מבנה ככל מבנה אחר. ניתן להשתמש במבנה הזה לאחסון, כלומר כיחידת מחסן עליונה או כיחידת אכלוס לאדם או קבוצת אנשים נוספת. מהן אפשרויות הבינוי של בנייה קלה על הגג? להלן מספר רעיונות שאנו מיישמים עבור הלקוחות שלנו.

בניית קומת פנטהאוז

קומת פנטהאוז היא קומת מגורים בה הגג משמש כרצפה והחלק הקדמי של הדירה הוא מרפסת ענקית אותה ניתן לסגור עם סגירת מרפסות עם פאנלי הזזה מזכוכית. בנייה זו מכסה את כל שטח הגג והופכת אותו לריצוף החדש של הקומה הגבוהה. במידה והגג מחובר לבית קיים והוא מהווה חלק ממנו, ולא מקום למשפחה נפרדת, ניתן אף לבנות עליית גג אליו מהקומה היותר נמוכה.

בניית חדר מגורים על הגג

במידה והבית שלכם פרטי ושטח הגג קטן, הפרויקט שיתאים לכן הוא בניית חדר מגורים על הגג. בנייה קלה למגורים על הגג מסוג זה למעשה מכסה את הגג והופכת אותו ליחידת מגורים אליה ניתן להגיע בכניסה נפרדת עם מדרגות כלפי מעלה או באמצעות עליית גג מתוך הבית.

בניית מחסן

מחסן על הגג מצריך שטח קטן יחסית ממנו. באמצעותו, ניתן לממש עבורכם מרחב אחסון המתאים להיקף האחסון הנדרש. בנייה קלה על הגג של מחסן נדרשת עבור העוסקים בחקלאות, בלוגיסטיקה ועבור כל מי שיודע שיש לו מלאי נכבד של חפצים לשימוש לטווח ארוך, אותם הוא מעוניין לאחסן ביחידת אחסון עליונה על הגג. בנייה קלה מושלמת להסדרה זו שכן מדובר על מבנה לאחסון שאינו מצריך אכלוס פנימי. יחד עם זאת, כפי שלמדתם כאן, ישנם בתחום זה לא מעט פתרונות איכותיים לאכלוס נוח ואיכותי.

תוספת בנייה למבנה שנבנה על הגג

אם המבנה כבר בנוי על הגג, ניתן להוסיף לו תוספות בנייה אחרונות לסגירתו. בנייה קלה על הגג של קומה נוספת מאפשרת להוסיף לה סגירת מרפסת עם זגוגיות או בניית גג עליון מפנלים מבודדים או שניהם גם יחד. בדרך זו אתם נהנים ממבנה סגור שניתן לשימוש לאכלוס מלא או לאחסון חפציכם כפי שהדגמנו בפסקה לעיל.

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021