בתים בבנייה קלה

אם אתם מחפשים אחר חברה מקצועית ומנוסה המובילה את תחום הבניה הקלה בישראל, הגעתם למקום הנכון.

חברת הבונים בע"מ, תשמח לספק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום הבנייה הקלה ומספקת שירותיה במגזר הפרטי, העסקי והציבורי כאחד. כמו כן החברה פועלת שנים רבות בתחום ועם הניסיון שצברה לאורך השנים הבניה מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר תוך תכנון קפדני, יעיל וחסכוני עבור הלקוח.

החברה הוקמה על מנת לפשט את נושא הבניה הקלה ולהגדיל את החשיפה לסוג בניה זה בישראל. 

בית בבניה קלה

היתרונות של הבונים בע"מ:

  • עבודה מקצועית לאורך כל הדרך עם צוות מקצועי ואיכות בעל ניסיון רב שנים שיבצע את העבודה.
  • מפקח מנוסה לכל אחד מהפרויקטים המפקח את העבודה בפרויקט החל מהשלבים הראשונים שלו ועד השלמתו בהצלחה.
  • הצעת מחיר מפורטת המציגה ללקוח בדיוק על מה הוא משלם ופועלת בצורה שקופה ומסודרת מול הלקוח. 

בתים פרטיים בבניה קלה

מהם בתים בבניה קלה?

בתים בבניה קלה אלו בתים שלא נעשה בהם שימוש בבלוקים במהלך הבניה. מדובר בקונסטרוקציה העשויה עץ ואלומיניום חזק במיוחד הבונים את השלד של המבנה. עליו ממקמים את הלוחות המגיעים מוכנים במידות המתאימות מהמפעל (הלוחות מיוצרים במפעל בהתאם לסוג הלוחות שהלקוח רוצה ובמידות הנדרשות על פי התכנון האדריכלי והתוכניות המשורטטות של המבנה). לאחר מכן משתמשים בחומר מיוחד לעבודות הגמר ומשם ניתן לצבוע את הקירות בהתאם לרצון שלנו. בתים בבניה קלה נחשבים לזולים בהרבה מבתים הנבנים באמצעות בלוקים ולכן מספקים פתרון חסכוני למי שאין אפשרות כלכלית לקנות דירה בבנייה מסורתית או שאינו רוצה לקחת משכנתא ולהתחייב לה שנים רבות.

בתים למגורים בבניה קלה

מדוע נרצה בית בבניה קלה?

בית בבניה קלה חוסך לנו כסף רב בבניית הבית, מקל בהרבה על חלק מתהליכי הבנייה ואפילו קבלת ההיתר לבניה, אינו מצריך הקמה של אתר בניה או כוח אדם רב במיוחד וכמובן שהבנייה נעשית גם הרבה יותר מהר. מהסיבות הללו ואחרות ניתן להבין מדוע כדאי להשקיע בבית בבניה קלה. לפרטים נוספים והצעת מחיר מפורטת אודות פרויקט בניה קלה משלכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונציגנו המקצועיים ישמחו לתת לכם שירות מכל הלב.