סגירת מרפסות, הקמת פרגולות
ותכנון מבנים ניידים

סגירת מרפסות, הקמת פרגולות ותכנון מבנים ניידים

בנייה קלה יכולה להוות תוספת לבנייה האמיתית או מבנה יביל המשמש כמקום מגורים או התכנסות נפרד ממנו. בבנייה קלה משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה כמו עצים ותחליפים שונים לבטון וגבס המהווים בנייה ירוקה. מה ניתן לממש באמצעות בנייה ירוקה? פרגולות בחצרות, סגירה מוחלטת של מרפסות והפיכתן לחדרים, בניית מבנים ניידים על גלגלים, ועוד.

הזמנת הפרויקט ממקצוענים

אנו מתמחים בבנייה קלה לכל סוגיה ועובדים עם חומרים ידידותיים בלבד. בבנייה הקלה, אישורי הבנייה קלים הרבה יותר להשגה מאשר בנייה רגילה, מה שגם חוסך לכם זמן וגם מספק לכם את הפתרון הירוק לאתגרים הבאים בנכסי מגוריכם. הפרויקטים ייבנו על ידי מקצוענים המתמחים בבנייה קלה, תוך שימוש בחומרים נדירים שיובאו מחו"ל ובטקסטורות עיצוביות שיוסיפו ליטוש ייחודי למבנה הקיים שלכם.

עמידה בזמנים וביעדים והשגת מטרות הלקוח במועדן

אנו נספק עבור בנייה קלה מחיר שיכלול לוח זמנים מפורט לביצוע כל הפרויקטים הנדרשים, בין אם מדובר בתוספות בנייה עבור המבנה שלכם ובין אם מדובר בבניית מבנה נייד חדש. הצעת המחיר תכלול את כל שלבי הביצוע ועלותם, תאריכי יעד לביצוע וצפי סיום משוער של הפרויקט כולו. בואו להזמין את המבנה הנייד הבא שלכם, לבנות את הפרגולה המעוצבת שלכם או לסגור את המרפסת אצל הטובים ביותר!

התוצאות מדברות בעד עצמן: המוני לקוחות מרוצים

באמצעות מהלכי בנייה קלה שאנו מספקים, שימחנו המוני דיירים חדשים שזכו בחדר נוסף בביתם, משכירי דירות חדשים שנהנים ממבנה נייד ויש אפילו אנשים שדילגו על רכישת דירה ורכשו מאתנו מבנה נייד שהוא ביתם-מבצרם לכל דבר ועניין! יש לכם רעיון למימוש מבנה נייד? פרגולה? סגירת מרפסת? אנחנו הכתובת בשבילכם!

בנייה על פי תוואי הזמנתו של הלקוח

אנו נקלוט את ההזמנה שלכם ונספק את תוספת הבנייה בהתאם לנתונים שאתם מציגים: האם המבנה צפוי לעמוד מתחת לפרגולה או מכסה או פרוס באוויר הפתוח? האם הפרגולה תשמש מרפסת או חצר? האם המרפסת שתיסגר צריכה לכלול חלון או סגירת חורף רחבת יריעה בקיר הקדמי? בהתאם לדרישות הללו אנחנו נספק את הצעת המחיר המושלמת ונתחיל בהליכי הבנייה במועדם כבר בימים הראשונים של הפרויקט!

טיפ חשוב – אישורים מהשכנים

אם אתם מתגוררים בבניין דירות או בבית דו משפחתי, ייתכן כי תצטרכו לקבל אישור מהשכנים לצורך עבודות כמו הרחבת דירה או שינויים שיכולים לפגוע בשכנים, להסתיר את הנוף או את השמש או להוות מקור הפרעה אחר. חשוב לבדוק מראש האם באמת יש עניין כזה, ואם כן לפעול על מנת לקבל אישור מהשכנים שלכם מוקדם ככל האפשר. מספיק שכן סרבן אחד בכדי להכשיל את כל הפרויקט שלכם ולכן אל תחכו לרגע האחרון בכדי לקבל את האישורים הללו.