בניה קלה מעץ למרפסת בהתאמה אישית

בניה קלה מעץ למרפסת בהתאמה אישית

באמצעות בניה קלה מעץ, אתם יכולים להגשים את חזון סגירת המרפסות שלכם. במאמר זה נביא 2 דוגמאות מרכזיות כיצד העץ יכול לסגור לכם את הבית מכיוון המרפסת ולהגשים את העיצוב שאתם חושקים בו ביעילות ובקלות. אם אתם מעוניינים להגשים בניה קלה מעץ במרפסת, אתם יכולים להסדיר את התשתיות הבאות.

פרגולה מעץ

תתהווה על המרפסת כולה, בתור גג. הפרגולה מבוססת על שכבת עץ רציפה או על רפפות תריס, לבחירתכם. הפרגולה עשויה להיות קבועה אבל יכולה להיות גם מתקפלת. פרגולה מתקפלת מאפשרת לכם להכניס אותה אליכם הביתה לתקרה כאשר לא תשתמשו בה בחוץ. הדרכם לבצע את ההכנסה מבוססות או על התקנת כלונסאות נצרה על התקרה הגלויה או על חפירת שקע בטון והכנסת הפרגולה אליו. ניתן גם לצפות את הגג שלכם בכיס סנטף (חומר פלסטי קשיח נגד רטיבות) ולהכניס את הפרגולה מתחתיו כשהיא נצורה היטב עם כלונסאות למניעת נפילתה.

סגירת חורף ומרפסת עם פרופיל עץ

ניתן לבנות עבורכם סגירת זגוגיות זכוכית שתגן בחורף על המרפסת. אלו למעשה 2-3 חלונות הזזה ענקיים שניתן לפתוח כמו חלונות הזזה רגילים. הפרופיל הבלגי של אותן זגוגיות יהיה מבוסס על עץ. ניתן לספק לכם את העץ בכמה עיצובים, החל מהגוון החום המקורי ועד גוונים שנצבעו מלאכותית. עץ טבעי, בשונה מפולימר או תחליפים אחרים, הוא החומר סופג הצביעה הטוב בעולם. בכל מקום בו יש תשתיות בית, מסמנים את מוצרי העץ כניתנים לצביעה, בשונה מחומרים אחרים. זה חומר בו הצבע המלאכותי נשאר ללא דהייה ביתר שאת למשך תקופה ארוכה במיוחד.

הזמינו מאתנו בניה קלה מעץ בהתאמה אישית

החלטתם לסגור מרפסת? בניה קלה מעץ היא הפתרון שלכם! פנו אלינו וקבלו את כל אפשרויות סגירת החורף המובילות! מבחר פתרונות עץ ידידותיים לסביבה ומעוצבים באופן חסר תקדים! מבחר תשתיות עמידות מותאמות אישית! בנייה מקצועית המבוססת על כוח אדם מיומן לבנייה קלה! בנייה מהירה, והגשת התוצאה הסופית בפרק זמן קצר! בניה שהיא כאן כדי להישאר. הפרויקטים שלנו מתוכננים בקפידה עבור הלקוח, שמקבל אותם על פי מה שהוא צריך ובהתאם למבנה הקיים שלו על מנת להישאר קבועים ולבסס שימוש קל, מהנה ופשוט.

מחפשים מידע לגבי בניה קלה מחיר ופרטים אחרים? פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם!