בנייה קלה מכל הסוגים

סגירת מרפסות

בנייה ירוקה

מבנים ניידים

בנייה קלה מחיר

רוצים לקבל עבור בנייה קלה מחיר מדוייק המתאים לצרכים שלכם באופן אישי? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בשיטת בנייה שהיא גם איכותית ומתאימה לכם וגם באמת מוזילה בצורה משמעותית את העלויות לעומת שיטות הבניה המסורתיות המוכרות לכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

אנו מציעים לכם מגוון רחב של פתרונות בנייה קלה איכותיות ומתקדמות אשר יהפכו את הפרויקט שלכם להרבה יותר פשוט לביצוע ויעניקו לכם מגוון רחב של יתרונות חשובים, כאשר מעל הכל עומד יתרון החיסכון הכספי.

אין ספק כי בנייה קלה היא זולה יותר מבנייה בשיטה המסורתית. מדוע? מהיכן מגיע החיסכון הכספי הזה אשר מעניק עבור בנייה קלה מחיר למטר זול באופן יחסי? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

עלויות חומרים נמוכות יותר

החומרים בהם משתמשים בשיטות הבנייה הקלה הינם חומרים זולים יותר מחומרי הבניה המסורתיים, ובצורה משמעותית. בנוסף, אין צורך בהרבה מאוד חומרים שונים על מנת להשלים את העבודה, מה שהופך את כל העניין להרבה יותר זול.

עלויות חומרי הגלם הנמוכות יכולות להוזיל את הפרויקט בצורה משמעותית מאוד, ורבים אשר ביצעו השוואה בין בניה בשיטה המסורתית לבין בנייה קלה גילו מהר מאוד כי מדובר בפערי עלויות גבוהים במיוחד, ולכן בחרו בבנייה קלה להשלמת הפרויקט הדרוש להם.

עלויות עבודה נמוכות יותר

עוד פרמטר אשר מאפשר להעניק עבור בנייה קלה מחיר נמוך יותר קשור לעלויות העבודה. בבנייה קלה אין צורך בצוותים גדולים מאוד של עובדי בנייה, לעומת בפרויקטים הנבנים בשיטות הבנייה המסורתיות. המשמעות של הדבר היא שעלויות העבודה הן נמוכות יותר ולכן אנו יכולים להוזיל משמעותית את עלויות העבודה על הפרויקט שלכם.

ואם אתם רוצים לקבל עבור בנייה קלה מחיר מדויק המותאם עבורכם בהתאם לפרויקט שלכם ולצרכים שלכם, פנו אלינו עוד היום ואחד מהיועצים המקצועיים שלנו ישמח להיפגש אתכם, לעבור על התכנון או לתכנן יחד אתכם את הפרוייקט ובהתאם לכך לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית ונכונה.

היום כולם כבר יודעים כי עבור בנייה קלה מחירים הם זולים יותר משיטות הבנייה המסורתיות, אך יחד עם זאת, חשוב מאוד לקחת בחשבון כי יש פרמטרים נוספים שחשוב לבדוק ולכן אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם מקבלים עבור בנייה קלה מחירים נכונים ומדוייקים המותאמים לצרכים שלכם, פנו אלינו ונשמח להעניק לכם הצעת מחיר אישית ומדויקת המתאימה לצרכים שלכם.

יחד עם זאת, ישנו ממוצע מחירים שיכול לעזור לכם לקבל כיוון לעלויות של הפרוייקט עליו אתם חושבים, ואת זה תוכלו למצוא במאמר הבא.

כמה עולה בנייה קלה?

באופן כללי ניתן לומר כי העלות של בנייה קלה הינה בין 3000 ₪ לבין 6000 ₪ למטר רבוע, אך חשוב להבין כי ישנם פרמטרים רבים אשר יכולים להשפיע על העלויות, וזו הסיבה לכך שחשוב לעבוד עם חברה אשר מלווה אתכם לאורך כל הדרך, מבצעת את כל הפרויקט עבורכם וכבר מההתחלה מעניקה לכם מחירים מדוייקים אשר יאפשרו לכם להכין ולתכנן את התקציב שלכם בצורה הטובה ביותר.

להלן רשימה של כמה מחירים שיכולים לאפשר לכם לקבל כיוון על בנייה קלה מחיר ולבצע השוואה נוחה יותר מול שיטות הבנייה המסורתיות על מנת להבין את ההבדלים המשמעותיים בין השניים:

  • שלד – לרוב המחיר הממוצע לשלד מבנה בבנייה קלה הוא כ 500 ₪ למטר רבוע, כאשר מדובר בעלויות של החומר בלבד ולפני ההרכבה. בדרך כלל, עבור ההרכבה העלויות יעמדו על כ 250 ₪ למטר, ובמידה ותנאי השטח וההרכבה מורכבים אזי אפילו יותר.
  • הלוחות – הלוחות שעליהם מבוססים הקירות יכולות לעמוד בטווח מחירים די רחב בהתאם לסוג הלוחות והאיכות שלהם. בשנים האחרונות ניתן למצוא לוחות מתקדמים הכוללים גם שכבת בידוד ועלותם עומדת על כ 150 ₪ למ"ר, ויכולה להגיע גם ל 400 ₪ למ"ר ויותר.
  • ריצוף – מחיר הריצוף יכול לעמוד על 20,000-30,000 ₪.
  • אלומיניום – 15,000-35,000 ש"ח.
  • דלתות – החל מ 5,000 ועד כמה עשרות רבות של שקלים, בהתאם לסוג הדלתות שבחרתם.
  • חשמל – 30,000-35,000 ₪
  • אינסטלציה – 30,000-40,000 ₪
  • הוצאת היתרי בניה – 30,000 ₪

נו... הגעת עד לפה ולא התקשרת? 🙂

פתרונות בנייה קלה מכל הסוגים -- קבל הצעה זריזה 0723952674

ברוכים הבאים אל אתר הבית של הבונים בע"מ

חברתינו מתמחה בפתרונות בנייה קלה מכל הסוגים, סגירת מרפסות, בנייה ירוקה, מבניים ניידים ועוד.

שירותים

שירותים

כל הזכויות שמורות 2021