מחיר

מחיר

בשנים האחרונות שיטות הבנייה הקלה הפכו לנפוצות מאוד.
בנייה קלה מציעה יתרונות חשובים מאוד כמו חיסכון בעלויות וזמן בנייה מהיר מאוד, אשר הפכו את השיטה הזו להרבה יותר מבוקשת ונפוצה מאוד בישראל, במיוחד לאור מחירי הנדל"ן המאמירים ללא הפסקה בשנים האחרונות.
ולכן, גם אם קיימים עבור בנייה קלה חסרונות מסויימים, היתרונות עולים בצורה משמעותית על החסרונות והופכים את השיטה למשתלמת במיוחד.

אם גם אתם חושבים על בנייה קלה לצורך בניה של בית או תוספת, ורוצים לקבל מידע על בנייה קלה מחיר למטר ולדעת מה יהיו בערך העלויות שלכם בבניה מהסוג הזה, קראו את המאמר ותמצאו מידע חשוב שיעזור לכם בכך.

בניה קלה מחיר

מחיר למטר כללי – התאמה אישית נדרשת

לרוב, אם רוצים להעריך באופן כללי עבור בנייה קלה מחיר למטר ניתן לומר כי בסטנדרט מגורים בסיסי העלויות יהיו בין 3,000 לבין 4,000 שח למטר מרובע.

יחד עם זאת, בכדי להבין טוב יותר את העלויות, ולהעריך באופן נכון יותר את התשלום שייתכן כי תגיעו אליו בפרויקט שלכם, הכנו לכם רשימה של מחירים ממוצעים למגוון רחב של פריטים נדרשים בהליך העבודה. אם אתם רוצים הצעת מחיר מדוייקת יותר, פנו אלינו ונשמח להכין לכם הצעה אישית מפורטת במיוחד בשבילכם.

  • פנל מבודד: 50-80 ₪ למטר רץ.
  • תוספת חדר פנימי בבית מבניה קלה: 30,000-40,000 ₪.
  • תוספת יחידת דיור על הגג: 2000-3000 ₪.
  • הקמת בית כנסת בבנייה קלה: 15,000-30,000 ₪.
  • בית מגורים קומפלט עד מפתח: החל מ 300,000 ₪ לבית בגודל של 100 מ"ר ומעלה על פי התכנון של הבית והגודל שלו.
  • שלד בבנייה קלה: 800-1500 ₪
  • היתר לבנייה קלה: 15,000-40,000 ₪.

טווח המחירים הוא רחב, והעלויות יכולות להיות שונות בהתאם לסוג המבנה הדרוש, המיקום, התכנון האדריכלי ועוד. לכן אנו מקפידים להעניק לכל לקוח ליווי אישי ולהתאים לו הצעת מחיר מדויקת עבור הצרכים שלו כך שידע בדיוק כמה הוא יצטרך לשלם בעבור הפרויקט אליו הוא מכוון.

מה כולל הפרוייקט?

אם מדובר בפרוייקט שיפוץ פנימי אשר מבוצע רק בתוך הבית ותחת קורת גג, ישנו חופש פעולה נרחב יותר בבחירת התאריכים שכן גם אם יהיו כמה ימים גשומים, הדבר לא יפריע לאנשי השיפוצים והם יוכלו להמשיך לבצע את העבודה ללא הפרעה. אם מדובר בפרויקט הדורש עבודה חיצונית, כמו בניית קירות חיצוניים, הקמת גג, שיפוץ הכולל שבירת קירות ותקרה או הרחבה של הדירה, זהו שיפוץ שיופרע מאוד על ידי מזג אוויר חורפי ולכן חשוב לתזמן לו את התאריכים הנכונים לעבודות.

הזמינו מראש

גם אם אתם רוצים לבצע את השיפוץ בקיץ, תוכלו לחסוך לא מעט כסף אם תבחרו חברת בניה קלה וכבר תסגרו איתה את העסקה. ככל שתקבעו זאת זמן רב יותר מראש, תוכלו לקבל הצעות מחיר נוחות ומשתלמות יותר.

חברת הבונים בע"מ, הינה החברה המובילה בישראל לשירותי בניה קלה ומספקת שירותיה למגוון רחב של לקוחות בכל רחבי הארץ כבר שנים רבות.
החברה שואפת למצוינות ומקצוענות ומספקת את השירותים הטובים, היצירתיים והמקצועיים ביותר בתחום ובכל רחבי הארץ.
החברה פועלת ב3 סקטורים: לקוחות פרטיים, המגזר העסקי והמגזר הציבורי. כמו כן היא מבצעת פרויקטים בכל סדר גודל ובכל רמת סיבוך ומורכבות, החל מבניית בתים למגורים, דרך שיפוצים ותוספות, ועד מבני מסחר, משרדים, גני ילדים ועוד. בניה קלה מחיר במיוחד אצלנו, פנו אלינו עוד היום לייעוץ.

בניה קלה מחיר בית פרטי

היתרונות של הבונים בע"מ:

  • גורם מפקח מטעם החברה על כל הפרויקט החל משלבי הבניה הראשונים ועד השלמת הפרויקט.
  • הלקוח מקבלת הצעת מחיר מפורטת ומסודרת המתחברת לאמון שלנו בעבודה שקופה ואמינה מול הלקוח כך שהוא יודע בדיוק על מה הוא משלם ומה הוא צריך לקבל.
  • צוותי עבודה עם ניסיון רב שנים בתחום, אנשי מקצוע מהדרגה הראשונה היכולים לבצע גם עבודות מורכבות.
  • בניה קלה מחיר משתלם.

בניה קלה מחירים

מה המחיר של בניה קלה?

כאשר בוחנים את היתרונות של בניה קלה מחיר יהיה ללא ספק אחד היתרונות הבולטים. באמצעות בניה קלה ניתן לבנות בית בכמה מאות אלפי שקלים בלבד ולחסוך מאות אלפי שקלים נוספים ויותר עבור הבניה, זמן העבודה, כמות העובדים, רווח הקבלן ועוד. כמו כן ניתן ליהנות גם מחיסכון בזמן העבודה, הלכלוך והבלגן מסביב. אם כן כמה עולה בניה קלה? ובכן התשובה עשויה להשתנות בהתאם לפרויקט ולסוג הפרויקט הנדרש, מידת המורכבות שלו ועוד פרמטרים רבים אחרים. לרוב ינוע המחיר בין 3000 ל-4000 ₪ למ"ר אולם המחיר עשוי לעלות גם ל6000 ₪ למ"ר לערך. 

בניה קלה מחיר גג

פירוק המחיר לגורמים:

רק כדי להציג לכם באופן כללי את העלויות של חלקים שונים בהליך הבניה: מחיר השלד יהיה בערך 500 שקלים למ"ר עבור החומרים. עבור ההרכבה העלות תהיה כמה מאות שקלים נוספים לכל מ"ר. מחיר הלוחות עשויים לעלות בין 150 ל-500 ₪ למ"ר תלוי באיכות וסוג הלוחות. האלומיניום בערך 20-25 אלף ₪ וזה גם המחיר של הריצוף לערך. תשתיות חשמל בערך כ-30-35 אלף שקלים ואינסטלציה בערך אותו מחיר. הוצאת היתר הבנייה גם כן תעלה כ-30 אלף שקלים ויש עוד עלויות נוספות על האלומיניום, דלתות, כלים סניטרים ועוד. לייעוץ נוסף, פנו אלינו חברת הבונים בע"מ, ונשמח לתת לכם ייעוץ בכל הנוגע לבניה קלה.

בניה קלה, היא למעשה שיטת בניה מאוד נפוצה כיום. עדיין לא נפוצה ופופולרית כמו השיטה המסורתית לבנייה באמצעות בלוקים וטיח אולם הבניה הקלה, שאיננה עושה שימוש בבלוקים, טיח או אפילו בטון, יכולה לחסוך לכם כסף רב, זמן ובעלת יתרונות רבים נוספים. חברת הבונים בע"מ, מספקת פתרונות בנייה קלה לצרכים פרטיים, עסקיים וציבוריים ופועלת בכל רחבי הארץ במקצועיות ומסירות רבה כבר שנים רבות בתחום. עלות בנייה קלה, היא משהו שעשוי להשתנות בין פרויקט אחד לאחר וכדאי לתת עליו את הדעת.

כמה עולה בנייה קלה?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של הבנייה הקלה, היא העובדה שהיא חוסכת לנו לא מעט עלויות. חומרי הגלם הינם זולים יותר, כוח העבודה הוא מצומצם יותר ולכן גם זול יותר וגם זמן העבודה הוא קצר יות,ר בשיטת בנייה זו מה שחוסך בעלויות גם כן. אבל כמה עולה בדיוק בניה קלה? ובכן בהערכה גסה מדובר ב3-4 אלף שקלים למ"ר לערך כאשר זה יכול להגיע גם ל6-7 אלף ₪ במקרים מסוימים. 

בניה קלה דגמים 

עלויות נוספות שצריך לקחת בחשבון:

העלות של בנייה קלה מורכבת מעלות העבודה, הרווח של הקבלן/בעל העסק המספק את השירות, חומרי הגלם הנדרשים לבניית השלד, הלוחות והגימור וכמובן צריך לקחת בחשבון גם עלויות נוספות כמו הכנת תשתיות של חשמל ואינסטלציה, קבלת היתר לבנייה, אדריכל, עורך דין, צביעה, ריהוט, ריצוף, כלים סניטרים ועוד. 

בניה קלה דוגמאות

מתי נרצה להשתמש בבנייה קלה?

בנייה קלה פופולרית מאוד כיום בעיקר בשל המחיר שלה, אז בין אם אתם זוג צעיר שאינו רוצה להיכנס לחובות עם משכנתא וחסכתם כ-300-400 אלף שקלים תוכלו לבנות בית אפילו של 100 מ"ר, מכובד מאוד ויפה מאוד מבנייה קלה. כמו כן, במידה ואתם צריכים להיכנס לבית החדש שלכם במהירות בשל סיום חוזה שכירות או מכל סיבה אחרת, תרצו ודאי לסיים במהירות את הבנייה של הבית מה שאפשרי לביצוע עם בנייה קלה ולא אפשרי בדרך כלל עם בנייה מבטון ו/או בלוקים.

לסיכום; בנייה קלה יכולה להיות פתרון נהדר ומהיר לבניית בית, שיפוץ, תוספות וכל מבנה אחר תוך חיסכון בעלויות, מינימום זמן עבודה וללא הצורך להפוך את המקום לאתר בנייה. לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו קשר עם חברת הבונים בע"מ באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

בניה קלה נחשבת כיום לאחת משיטות הבנייה הפופולריות ביותר. חברת הבונים בע"מ מספקת פתרונות בנייה קלה למגוון אנשים פרטיים ועסקים ברחבי הארץ וכן פועלת גם שנים רבות גם במגזר הציבורי. החברה מספקת שירותיי בנייה קלה למגוון רחב של סוגי פרויקטים, החל מבתי קרקע ומבנים למגורים, דרך שיפוץ והוספת חדרים, מרפסות, קומות נוספות ועד מבנים מסחריים, משרדים, גני ילדים, מוסדות חינוך ועוד. לבנייה קלה מחיר למטר יתרונות רבים, שהבולט בהם הוא כמובן המחיר אך רגע לפני שנדבר על המחיר בואו נבין קודם מהי בנייה קלה.

בניה קלה מחיר למ"ר 

מהי בניה קלה מחיר למטר? בניה קלה היא למעשה סוג מסוים של שיטת בנייה שבה לא נעשה שימוש בטיח ובלוקים אלא באמצעות לוחות מוכנים המונחים על קונסטרוקציה הנבנית במקום. הקונסטרוקציה היא למעשה השלד של המבנה שלרוב יהיה עשוי מאלומיניום ועליו מרכיבים את הלוחות ובונים את הפרויקט. הלוחות עשויים להיות עשויים מחומרים בדרגות איכות שונות ולרוב יהיו גם מבודדים מרעשים, עמידים נגד אש, עמידים בפני נזילות ועוד. בניה קלה מחיר למטר תספק לכם נוחות מירבית.

דו משפחתי בניה קלה מחיר למטר רבוע 

מדוע הבנייה הקלה עדיפה במקרים רבים?

  • מחיר – כמובן היתרון הגדול ביותר של הבניה הקלה היא כמובן החיסכון המשמעותי בעלויות. למעשה תוכלו לבנות בית ב300-400 אלף שקלים כאשר בית מבלוקים ובטון יכול היה לעלות לכם פי 3 לפחות. 
  • זמן עבודה – יתרון נוסף הוא כמובן זמן העבודה הנדרש לעבודה בבניה הקלה. מכיוון שהלוחות מוכנים בהתאם לתכנון ואפיון המבנה כבר במפעל אז מלאכת הבנייה בשטח הינה מהירה ו"קלה" יותר. החיסכון המשמעותי בזמן עשוי להיות אף יותר משמעותי כאשר העוברים לבית החדש צריכים לעזוב את הדירה הקיימת שלכם בשל סיום חוזה או סיבה אחרת ונדרשים בבנייה מהירה של הבית כולל אישורים וכל מה שנדרש.
  • אין צורך בבלגן – בשונה מהבנייה הסטנדרטית המצריכה יותר אנשי מקצוע, יותר רכבי עבודה ויותר שטח הרי שנהוג להקים אתר בניה ולעבוד בו בצורה מסודרת. בבניה קלה אין צורך בהקמת אתר בנייה.

כמה עולה בניה קלה למטר?

בכל הנוגע לשירותי בנייה קלה מחיר למטר עשוי להגיע ל3-4 אלף ₪ בממוצע ולעתים אף יותר מכך. להצעת מחיר מדויקת יותר בהתאם לפרויקט שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות. פנו אל חברת הבונים בע"מ, ותזכו לכל הנוחות המרבית בבניה.

לאורך השנים האחרונות, אחת משיטות הבנייה שעלות במידת הפופולריות הכי הרבה היא שיטת הבנייה הקלה. אולי לא הרבה מכירים אותה כי רק עכשיו התחילה לקבל את הבמה המגיעה לה, אולם היא קיימת כבר עשרות שנים ונחשבת למאוד נפוצה ברחבי העולם. כיום, גם בישראל מדד הפופולריות שלה עולה ומבנים רבים בישראל נבנים בשיטת הבנייה הקלה, החל מבתי קרקע, דרך משרדים, מחסנים, מפעלים, מבנים ציבוריים, מבנים חינוכיים ועוד. עלות בנייה קלה למטר היא יחסית זולה ביחס לסוגי בניה אחרים. חברת הבונים בע"מ, תשמח לספק לכם הצעת מחיר.

 עלות בניה קלה למ"ר

מהי בנייה קלה ומדוע היא פופולרית כל כך? בנייה קלה, הינה שיטת בניה שבה לא עושים שימוש בבלוקים. בהתאם לאפיון הפרויקט מכינים במפעל את הלוחות ומביאים אותם מוכנים אל שטח הבניה. את הלוחות מרכיבים על שלד העשוי אלומיניום בדרך כלל. שיטת בנייה זו פופולרית מאוד מכיוון שהיא לא מצריכה כוח אדם רב, לא דורשת הקמת אתר בניה שעושה המון בלגן, לכלוך והפרעה לשכנים ולסביבה, הבנייה מסתיימת במהירות וכמובן מעל הכול היתרון הבולט ביותר הוא כמובן החיסכון המשמעותי בעלויות הבניה. כאמור בניה של בית עשויה לעלות לא מעט כסף מה שמרתיע אנשים רבים מנטילת משכנתא גבוהה יותר או פשוט מעכב אותם עם הגשמת החלום שלהם כאשר הם יודעים שהם צריכים להשיג עוד כסף. עוד כמה כסף? כמעט פי 2 או 3 ממה שהיה עולה להם אילו היו בונים את הבית באמצעות בנייה קלה.

כמה עולה בנייה קלה למטר ?

עלות בנייה קלה למטר תהיה באזור ה-3000 ₪ בממוצע אולם יכולה גם להיות מעבר לכך ולהגיע לכפול מהסכום הזה. השינוי בעלויות תלוי בהרבה מאוד משתנים: עלויות חומרי הגלם, עלויות העבודה שחברת הבנייה דורשת, הוצאות נלוות, עלויות השגת ההיתר, ועוד. 

הבונים בע"מ – פתרונות בניה קלה המובילים בישראל:

חברת הבונים בע"מ, מתמחה בפתרונות בנייה קלה מסוגים שונים בכל רחבי הארץ. החברה דואגת למפקח מטעמה לאורך כל שלבי הפרויקט כולל מהלך הבנייה כמובן המוודא שהעבודה מתבצעת כראוי לשביעות רצונו של הלקוח ובהתאם לתוכניות ההנדסיות. כמו כן החברה מספקת הצעת מחיר מפורטת המציגה ללקוח בדיוק על מה הוא משלם ועובדת מולו בצורה שקופה ומקצועית. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.